O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 29 sierpnia 2014

rimmel 60 second by Rita Ora

Już dość dawno temu dostałam do wypróbowania 5 lakierów z serii rimmel 60 second by Rita Ora. Może trochę wstyd się przyznać, ale szczerze mówiąc wcześniej nie słyszałam o tej pani. Braki nadrobiłam i zabrałam się do testowania ;)

Opakowanie jest typowe dla lakierów-tutaj nie ma się co rozwodzić. 

Pędzelek jest identyczny jak we wszystkich lakierach z tej serii-dość mały i spłaszczony. Mi odpowiada, bo mam małe paznokcie, więc mogę nim dotrzeć wszędzie i nie powyjeżdżać poza paznokieć

Moje uczucia co do samego lakieru są mieszane. Z jednej strony ma odpowiednią konsystencję i łatwo się aplikuje (czytałam, że wiele dziewczyn narzeka na ciągnącą się breję, ale ja u siebie tego nie zauważyłam. Może trafiły im się pootwierane lakiery?), a z drugiej jasne kolory (głównie biały) potrafią smużyć. 

Przy większości lakierów potrzeba dwóch grubszych warstw, a przy różowym i ciemnym fiolecie wystarczyłabym nawet jedna

Wysychanie nie jest jakoś bardzo przyspieszone (chyba, że mówimy o jednej warstwie), powiedziałabym, że tempo jest standardowe.

Jedyne co mi bardziej przeszkadza to trwałość. Na początku byłam zadowolona, ale w miarę używania stwierdziłam, że ta mnie nie zadowala. Nie wiem czy ma to związek z tym, że od miesiąca przerzucam papiery i bawię się w różne biurowe rzeczy, ale lakiery trzymają się ok 3 dni, co nie jest oszałamiającym wynikiem. Dla porównania seria salon pro potrafi wytrzymać tydzień. Muszę jednak przyznać, że kolory mają ciekawe, szczególnie spodobał mi się ten ciemny fiolet oraz dwa pierwsze kolorki.

853 pillow talk
873 breakfast in bed
323 Don't be shy
613 midnight rendezvous
703 white hot love

8 komentarzy:

  1. Ładne kolory. Ale lakier chyba nie udany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam cztery pastelowe kolory z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne kolorki, szczególnie fuksja

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcienie ogromnie mi się podobaja, ale po wielu nieprzychylnych opiniach zrezygnowałam z zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała kolekcja ma rewelacyjne kolory :) breakfast in bed jest dudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nie sprawdza się ta seria 60 seconds. czasami potrafią odpsryskać w ten sam dzień co malowałam paznokcie

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.