O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 7 sierpnia 2014

TAG: Starting over

Obejrzałam właśnie TAG u Maxineczki (KLIK), który nosi nazwę starting over/zaczynając od nowa. Postanowiłam zrobić go w wersji blogowej. Ogólnie idea jest następująca: tracisz wszystkie kosmetyki do makijażu. Które 10 odkupisz w pierwszej kolejności? Muszę przyznać, że dość szybko przyszły mi do głowy konkretne kosmetyki, które muszę mieć i które na pewno odkupię, gdy się skończą ;)

1. Baza pod cienie. Nie mam jeszcze swojej ulubionej (ta ze zdjęcia czeka na swoją kolej), ale jakąś muszę mieć. Bez tego produktu każdy cień, nawet polecany color tattoo, zbierze się w załamaniu. Co więcej większość baz też nie działa. 
 2. Podkład. Jeśli miałabym wybrać tylko jeden to wzięłabym revlona colorstay. Utrzyma się całkiem długo, a większość osób nie potrzebuje już korektora (ja mam w nosie prześwitujące niedoskonałości-i tak już teraz wyglądają znośnie).
3. Korektor pod oczy. Nie używam codziennie, ale dobrze mieć ;) Bell bb.
4 i 5. Puder. Koniecznie muszę mieć dwa. Jeden bardziej kryjący-rimmel stay matte i jeden matujący na dłużej, transparentny-paese puder ryżowy (wiem, że chyba pisałam, że nie koniecznie jest to mój must have, ale jednak zmieniłam zdanie-z colorstayem tworzy piękny duet ;) ).
 6 i 7. Pomadka. Jedna w odcieniu beżowym-maybelline color whisper 620 i jedna bardziej różowa-celia nude 602. Obie typowo delikatne, nude.
 8. Paletka cieni. Tutaj wahałabym się między MUA undress me too i sleek darks.
9. Cielista kredka na linię wodną-max factor 090 natural glaze. Co prawda też nie używam codziennie, ale dla mnie taka kredka jest ważna.
 10. Tusz do rzęs. W zasadzie obojętnie jaki-lubię rimmela, maybelline, od biedy moze być też loreal. Ogólnie większość tuszy się u mnie sprawdza.

Szczerze mówiąc nie było to takie trudne ;). Co prawda mogłabym dodać jeszcze np. bazę pod makijaż, ale nie używam jej codziennie i nie potrzebowałabym jej NATYCHMIAST. Różu, bronzera, rozświetlacza, eyelinera, korektora w sztyfcie nie muszę mieć od razu-tych rzeczy używam sporadycznie, ale wyżej wymienione muszą być ;)

11 komentarzy:

  1. ciekawy tag, myślę, że go też zrobię. Lubię wiele wypisanych przez Ciebie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną paletkę Sleeka, ale wciąż chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz zostałam z dwoma, ale miałam 4 ;)

      Usuń
  3. Gdybym sama miała robić taki tag to też wrzuciłabym do niego Revlon Colorstay!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zmiescilabym sie w 5 kosmetykach a w sumie to i w 3 :) tusz puder i krem nawilzajacy. Patrzac na Twoj ranking - cala Ty, wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie ja? :p Ja też bym się zmieściła, gdybym wzięła 1 podkład, 1 puder i 1 tusz do rzęs ;) Ale skoro miało być 10 to wzięłam 10 ;)

      Usuń
  5. Fajny TAG, też miałabym kilka takich kosmetyków "od zaraz" :)
    No ale bez różu i pudru brązującego szkoda by mi było - choć nie używam ich dużo, to jednak moje ulubione "gadżety" w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tag, zdziwiłam się, że pierwszą wybrałaś bazę pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja robiłam to tak jakbym miała pójść i kupić wszystko od razu, wiec kolejność tak naprawdę nie ma znaczenia ;)

      Usuń
    2. Rozumiem :) Chociaż odkupienie całej kosmetyczki na raz byłoby trochę kosztowne :)

      Usuń
    3. Całej na pewno ;p Tu jest tylko 10 rzeczy ;) Też pewnie wyszłoby sporo i na dobrą sprawę mogłabym wybrać puder kryjący i tusz do rzęs, ale skoro w tagu jest 10 to zostałam przy 10 ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.