O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 1 września 2014

Back to school

 Dzisiejszy post to raczej post informacyjny ;) Ponieważ studenci zbyt wiele nie potrzebują, a moje 'back to school' ograniczy się pewnie do wyczyszczenia komputera z niepotrzebnych śmieci czy notatek (i oczywiście zwiezienia rzeczy na stancję).
 W każdym razie chciałam Wam powiedzieć, że w biedrze pojawiły się zeszyty, zakreślacze, długopisy i inne tego typu rzeczy. Ja sobie wzięłam kilka zeszytów. W sumie tylko dlatego, że mają ciekawe wzory, a ten z odciskiem palca dodatkowo skojarzył mi się z kryminalistyką/daktyloskopią ;)
 Wiem, że wzięłam ich dość sporo i że niektórym wystarczy 1 czy 2 zeszyty do wszystkiego, ale ja lubię mieć max 2 "przedmioty" w jednym zeszycie (zważając na to, że jeden przedmiot ma i wykłady i ćwiczenia). Wiadomo też, że kartki skądś trzeba czasem wyrwać na koła itp.
 Jestem pewnie za stara na takie stwierdzenia, ale... czy ten zeszyt na dole nie jest słodki? ;)
 Zakreślacze wbrew pozorom także się przydają ;) Na żółto mam pokreślone wydrukowane notatki, ważniejsze punkty w ustawach, czy nawet kodeksach.

A tak na marginesie-kupiłam sobie ostatnio 2 kremy alantan dermoline. Różowy kupuję już po raz N-ty, nawet nie pamiętam ile tubek zużyłam. Niebieski natomiast trafił do mnie po raz 2. Na prawdę są to tanie i dobre kremy.

5 komentarzy:

  1. wszyscy już chyba mają te zeszyty z biedry, ale chyba też sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że studia i szkoła dawno za mną. Zawsze lubiłam ładne artykuły papiernicze :)
    Ale co mi szkodzi kupić sobie ładny zeszyt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Na jakieś prywatne zapiski zawsze się przyda ;)

      Usuń
  3. Na aż takie ładne zeszyty się nie załapałam, ale cztery całkiem fajne dorwałam :P W jednym zeszycie zawsze mam max dwa przedmioty właśnie :P Inaczej nie potrafię, bo mam bajzel i nie mogę nic znaleźć ;P

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.