O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 11 września 2014

effaclar duo i effaclar żel do mycia twarzy

Już dawno temu zamówiłam na all zestaw: effaclar duo i effaclar oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej.

Opakowanie to typowe miękkie tubki, nad którymi nie będę się tym razem rozwodzić.
Żel do mycia twarzy jest dość rzadki, ale nie wylewa się z opakowania. Dobrze się rozprowadza i pieni. Oczyszczenie moim zdaniem jest na dobrym poziomie, cery tłuste powinny być zadowolone, jednak niektóre osoby może wysuszyć. Mi krzywdy nie zrobił, ale używałam go albo rano albo wieczorem.
Nie zauważyłam, żeby w jakiś sposób zmniejszył niedoskonałości, czy wpłynął jakoś specjalnie na stan cery. Ot, dobry, ale jednak zwykły żel.

Effaclar duo jest bardzo zachwalanym produktem. Skusiłam się na niego po wielu pozytywnych recenzjach. I co? I nic. Stosowałam go dość długo na noc i nie zauważyłam usunięcia przebarwień (bo typowo wystających niespodzianek już raczej nie mam), oczyszczenia porów, czy co on jeszcze miał oczyścić.
Nie podrażnił mnie co prawda, ale nie zauważyłam też szczególnie pozytywnych zmian. Także opisy świetnej żelowej konsystencji itp mogę sobie darować.
Dam mu jeszcze raz szansę jesienią (gdzieś tak od października) i zobaczę, czy coś się zmieni. Ale widocznie potrzebuję mocniejszych kwasów.

6 komentarzy:

  1. Nie robi na mnie wrażenia zupełnie. Znam tańsze odpowiedniki które więcej robią. Szkoda tylko że tobie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam dużo dobrego o tym kremie. Ale sama jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten zestaw i wspominam go bardzo dobrze. Effeclar Duo to pierwszy produkt, który poradził sobie z moim trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, co nie co słyszałam o nim, ale jednak i tak chyba wolę tańsze odpowiedniki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.