O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 18 września 2014

loreal casting sunkiss żel rozjaśniający + insta i twitter

Żel rozjaśniający sunkiss od l'oreala kupiłam z ciekawości. Raczej nie eksperymentuję z włosami i poza kilkoma użyciami szamponetki nigdy z nimi nic nie robiłam ;) Chciałam zobaczyć jak będę wyglądać w jaśniejszym odcieniu, myślałam nawet o użyciu farby. W każdym razie na początek skusiłam się na ten produkt.

Sam żel to niewielka tubka, która jest dodatkowo zabezpieczona kartonikiem.
Producent ostrzega nas, żeby nie używać żelu jeśli włosy były wcześniej farbowane ani jeśli skóra głowy jest podrażniona itp. 
Żel ma średni zapach, który co prawda można znieść. Plus za to, że łatwo się rozprowadza i nie obciąża ani nie niszczy włosów.
Produkt ma jednak jeden podstawowy minus.. nie działa. Najpierw kupiłam kolor 03 i używając zgodnie z zapisem producenta (na wilgotne albo suche włosy + suszarka) zabrałam się do używania. Nie widziałam efektów, więc stwierdziłam, ze może potrzebuję czegoś mocniejszego i kupiłam 02. Ten również nic moim włosom nie dał, ewentualnie jakiś prawie niewidoczny efekt.
Nie mam pojęcia dlaczego też żel u mnie nie zadziałał, bo u innych dziewczyn widziałam efekty. Może działa tylko na brązowe włosy? Nie mam pojęcia. W każdym razie straciłam tylko kasę na jakichś 5 opakowań i nie mam zamiaru próbować dalej.


P.S. Założyłam sobie twittera i instagrama-jak może zauważyłyście na blogu pojawiła się zakładka "gdzie mnie znaleźć". Tam też dodałam nazwy moich kont ;) Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniecie i zaczniecie obserwować ;) Rozkręcę konta jak znajdzie się chociaż kilka obserwujących. Zostawiam Wam adresy:
Twitter: @Chochlik_blog   https://twitter.com/Chochlik_blog 
Instagram: @chochlikkornwalijski http://instagram.com/chochlikkornwalijski


6 komentarzy:

  1. Aż ciężko uwierzyć, że u Ciebie nie zadziałał:O U mnie zadziałał aż zbyt skutecznie; mam naturalne włosy w odcieniu średni blond popielaty i 02 u mnie chwyciła. Niestety; uzyskałam ohydny efekt kurczaka;/ Byłam bardzo zaskoczona, bo spodziewałam się podobnych efektów do kąpieli rozjaśniających - by rozjaśnić włosy o ton mieszam rozjaśniacz z szamponem i odżywką do włosów; włosy stają się delikatnie jaśniejsze z ładnym miodowym refleksem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, bo włosów nigdy nie farbowałam i używałam żelu zgodnie z przeznaczeniem :/ Ale jakbym miala mieć żółtego kurczaka to może to i dobrze, że nie zadziałał.

      Usuń
  2. Ja włosów kolorystycznie nie zmieniam i nie ruszam więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja włosów nie farbuję ani nic z nimi takiego nie robię, więc nie pomogę.. Powiem tylko, żebyś unikała L'oreal Casting Gloss blond. Nie robi kompletnie nic... :) Jeszcze w czasie gdy byłam na etapie zapuszczania naturalków, chciałam wyrównać kolor na tych kłaczkach co pozostały do odrostów. 50 zł wydane w błoto ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie już chyba odechciało eksperymentów ;)

      Usuń
    2. Ale tak na przyszłość :P Coby Cię nie kusiło :D

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.