O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 7 września 2014

loreal elseve fibralogy odżywka ekspansja gęstości

Odżywkę fibralogy ekspansja gęstości kupiłam z ciekawości, w dodatku była chyba wystawiona w biedronce, więc i koszt pewnie mniejszy. 

Na początku parę słów o moich włosach: cienkie, jest ich mało, kręcone, na głowie mam typową szopę, co ratuje sytuację i przez co włosy wyglądają na gęstsze, z objętością. I tą szopę bardzo lubię. Nie lubię natomiast włosów przyklapniętych, bez objętości, wyglądających na cienkie (czyli takie jakie są w rzeczywistości). Dlatego rzadko używam odżywek.

Opakowanie to typowa stojąca, miękka tubka, w której mamy aż 250 ml odżywki. Jak mówiłam, odżywek używam rzadko, więc ta ilość starcza mi na baaaardzo długi czas.
Zapach jest bardzo przyjemny. Nie jest to nic konkretnego, ale właśnie tak powinny pachnieć dobre kosmetyki do włosów. Moim zdaniem oczywiście :D
Odżywka łatwo się rozprowadza i równie łatwo spłukuje. Ja zwykle daję grubą warstwę na włosy i po paru minutach spłukuję (chyba, że muszę wyjść następnego dnia-wtedy nakładam albo na same końce albo mniej więcej do połowy długości włosów).

Oczywiście pogrubienie to pic na wodę, ale efekt po użyciu jest naprawdę zadowalający. Włosy są miękkie i gładkie, łatwo się rozczesują, nawet między palcami. Ja swoich zwykle nie czeszę po umyciu, a dopiero przed, wieczorem. Kręcone włosy właśnie tak wyglądają najlepiej moim zdaniem ;)
Jak widać włosy nie mają takiej objętości jak zwykle (ale nie sposób utrzymać szopy przy żadnej odżywce, dlatego-powtarzam się po raz setny-rzadko ich używam) i zrobiły się całkiem proste. Tutaj włosów nawet nie rozczesałam, a moim zdaniem wyglądają bardzo ładnie.
Miałyście ją? Lubicie?

4 komentarze:

  1. Ja lubie odzywke Nivea Diamond Volume. Daje fajne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj... Aż mi się przypomniał szampon z tej serii.. Strasznie mnie swędziała po nim głowa i od tej pory omijam szampony i odżywki tej firmy szerokim łukiem...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.