O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 13 września 2014

pharmaceris sebo-almond peel 10%

Krem peelingujący II stopień złuszczania od pharmaceris kupiłam już chyba z rok temu. I do tej pory jakoś nie mogłam się zebrać do recenzji, bo próbowałam i próbowałam, przyglądałam się..

Krem dostajemy w kartoniku. A sam produkt mieści się w 'tubce' (nigdy nie wiem jak nazwać tego typu opakowanie?), gdzie znajdziemy 50 ml.
Do kremu podchodziłam ok 2-3 razy, może więcej i szczerze mówiąc.. nie podpasował mi.
Nie zauważyłam złuszczania, oczyszczania, wybielania, niczego. Cera co prawda nie została podrażniona, ale krem nic nowego nie wniósł. Myślę nawet, że to on spowodował nowe niespodzianki, na tyle paskudne, że można było je wyciskać (czego oczywiście się nie poleca). Nie chciałam tego 'przeczekać', bo nigdy nie wiadomo, czy nie zostałabym z wulkanami na twarzy, a tego bardzo bym nie chciała.
Zdecydowanie nie jest to produkt dla mnie.

8 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jego zakupem rok temu, jednak zrezygnowałam na rzecz 'czystego' kwasu salicylowego. Teraz widzę, że słusznie, bo jestem zadowolona z kuracji i mam zamiar ją w tym roku powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak go stosujesz? Prosto z opakowanie czy jakoś rozcienczasz itp?

      Usuń
  2. Oj to ja nie chcę nieprzyjaciół. Cos nie dla mnie niestety .

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie spełnił oczekiwań.

    Masz rację, że odstawiasz kosmetyki, które Ci szkodzą, a nie "przemęczasz się z nimi". Zupełnie nie widzę sensu niszczenia skóry i ryzykowania jej stanu, żeby sprawdzić kosmetyk. Kosmetyki są dla skóry, nie odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję 5% i widzę delikatne ale nadal efekty :) Lekkie rozjaśnienie skóry i jej oczyszczenie no i maksymalne wygładzenia na co liczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na mojej twarzy kremy i podkłady pharmaceris na szczęście bardzo dobrze się sprawdzają.
    peelingu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu zastanawiałam się nad tym kremem, ale w końcu zrezygnowałam, ponieważ obawiałam się wysypu niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.