O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 26 września 2014

rimmel wonder'full

Dostałam w końcu plan na uczelni. Nie wiem czy u Was też tak jest, ale u mnie zawsze układają okropne plany. Mam wręcz wrażenie, że robią je na złość studentom. Dziury między zajęciami, zajęcia porozwalane po jedno-dwa na dzień, kończenie w pt o 16:30. Niedobrze. Ale przejdźmy do tematu notki.. A dzisiaj będzie o tuszu rimmel wonder'full.

Opakowanie moim zdaniem jest bardzo ładne. Miedziany kolor przyciąga wzrok i zapewne ułatwi znalezienie tuszu w kosmetyczce.
Szczoteczka jest silikonowa. Dość duża, przez co za pierwszym razem ubrudziłam sobie prawie całe powieki. Teraz już jestem do niej przyzwyczajona i całkiem dobrze nam się współpracuje.
Tusz mimo negatywnych opinii (nawet ja nie byłam zachwycona po pierwszym użyciu) teraz sprawdza się całkiem dobrze. Trzyma się cały dzień, nie kruszy, nie osypuje, ma ładny kolor. Efekt moim zdaniem to głównie rozdzielenie, wydłużenie, ale także pogrubienie(jednak bardziej na dzień).
Na moich rzęsach prezentuje się w ten sposób. Zaznaczam jednak, że od kiedy wyhodowałam sobie dłuższe rzęsy praktycznie każdy tusz się na nich sprawdza. Zresztą jeśli przejrzycie bloga, to nawet wcześniej prawie z każdego byłam zadowolona.

5 komentarzy:

  1. Takie rzęsy że aż dech zapiera kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt całkiem całkiem ;)
    Ja mam dopiero część planu... Ale już się boję, jak będzie wyglądał w całości ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tusz się spisuje bardzo dobrze ;) Rozdziela, wydłuża i zagęszcza, nie sklejając ich jednocześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tusz, jest ok..ale u mnie szału nie robi, z czasem się też kruszy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładne długie rzęsy:)niestety na moich ten tusz się nie spisuje efekt jest mizerny i muszę poprawiać innym tuszem

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.