O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 14 września 2014

Zakupy (nie tylko kosmetyczne) ;)

W Olsztynie otworzyli nam nową galerię, więc postanowiłam zobaczyć co ciekawego mają w tych wszystkich nowych sklepach ;) Bardzo cieszę się z sephory, wysepki golden rose, firmowego sklepu ziaji i rossmanna z nowymi szafami (revlon i eveline) oraz sklepu z naturalnymi kremami itp, gdzie można kupić produkty firm sylveco, natura siberica i parę innych, rosyjskich kosmetyków.

Galeria Warmińska powstawała na moich oczach, bo codziennie przejeżdżałam tamtędy na uczelnię. Pokażę Wam jak wygląda już skończona ;p

A co kupiłam? ;)

Oczywiście nie mogło zabraknąć nowej serii ziaji oczyszczanie liście manuka. Wzięłam żel myjący normalizujący na dzień/na noc, krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc i pastę do dogłębnego oczyszczania. Podejrzewam, że zacznę jej używać już na stancji, w okolicach października.
 Ale już teraz dodam zdjęcia opisów działania i składów.
 Szafiarka ze mnie żadna, więc ciuchów nawet Wam nie pokazuję, ale myślę, że buty (CCC) i torebka (reserved) to całkiem dobry pomysł.
 Pomadka golden rose velvet matte w odcieniu 07. Jest to bardzo jasny róż, coś w stylu barbie pink. Jest to chyba najbardziej 'dzienna' z tych pomadek, ale nie mialam nawet czasu pomacać testerów tylko wzięłam tą jedną kierując się swatchami z internetu.
 Skład

16 komentarzy:

  1. Kosmetyków nie znam żadnych, ale buty i torebka bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na 3000 blogów ziaja, masakra jakaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacne grono . Też mam ochotę na ta serię ziaji liście manuka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pomadkę z Golden :) Kolor jest śliczny a buciki są przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej serii Ziaji ale... strasznie podoba mi się ta wasza galeria:D U mnie ostatnio ostawili strasznego klocka i stawiają następnego...

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupy. Wszystko bym zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz, dobrze, że napisałaś o sklepach kosmetycznych w Warmińskiej :). W środę mam szkolenie w Olsztynie, zajadę sobie na przegląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przygarnęłabym ten krem z Ziaji na noc i pastę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki są świetne, od czwartku zastanawiam się, czy wziąć te, które zaprezentowałaś, czy czerwone na nieco niższym obcasie:) W tym sezonie Lasocki ma ciekawe propozycje, trudno wybrać jedną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te za mną chodziły odkąd zobaczyłam je w sieci ;p Chodząc po sklepie wydawały się bardzo wygodne, więc będę w nich pewnie śmigać na co dzień-i wcale nie są takie wysokie. Mają tylko 10 cm, z czego platforma to 2, więc to tak jakby faktyczne miały 8 ;d

      Usuń
  10. Ten żel z Ziaji właśnie kupiłam kilka dni temu :P Zobaczymy jak się spisze :)
    A pomadka ma dla mnie idealny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Chodziły za mną chyba z 2 czy 3 tyg :D

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.