O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 19 września 2014

Zakupy ;)

Dzisiaj ponownie wybrałam się na małe zakupy ;) Trochę chyba w celu poprawy humoru.. A co kupiłam? ;)

Portfel. Chciałam coś większego, żeby nie zbierać się pół godziny przy kasie, gdy pani wydaje mi resztę. Mam jeden zamek i od razu kieszonkę na papierkowe pieniądze i na drobne ;) Myślę, że usprawni to nieco moje działania, a zakup zresztą bardzo mi się podoba. No i kosztował tylko 29,99 zł.
 Maseczki. Ziaja liście zielonej oliwki (najnowsza seria):
-oliwkowa maska koalinowa z cynkiem oczyszczająco-ściągająca, skóra tłusta, mieszana, redukuje pory i zaskórniki
-oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym, skóra normalna, sucha, wrażliwa
 I oczywiście masełko do ust nivea kokosowe. Wyszło jeszcze jagodowe, ale nie mogę go na razie nigdzie dostać :(
 Wspominałam, że lubię te masełka? ;) Wcześniej wypróbowałam już wszystkie pozostałe warianty.

P.S. Założyłam sobie twittera i instagrama-jak może zauważyłyście na blogu pojawiła się zakładka "gdzie mnie znaleźć". Tam też dodałam nazwy moich kont ;) Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniecie i zaczniecie obserwować ;) Na insta wstawiam już zdjęcia, a twittera rozkręcę jak znajdzie się chociaż kilka obserwujących. Zostawiam Wam adresy:
Twitter: @Chochlik_blog   https://twitter.com/Chochlik_blog 
Instagram: @chochlikkornwalijski http://instagram.com/chochlikkornwalijski

Oczywiście fejs też jest ważny ;) https://www.facebook.com/pages/Kosmetyczka-Chochlika/414618588652551?ref=bookmarks

13 komentarzy:

  1. Jak pachnie to kokosowe masełko? Bardzo chemicznie? Pierwszy raz je widzę i od razu "chciejstwo" mi się włączyło... ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie jest to chemiczny zapach ;) Może coś w stylu rafaello.

      Usuń
    2. Jak w stylu rafaello to biegnę po nie :D
      Odkąd zobaczyłam, że ma się pojawić, stwierdziłam że muszę je mieć :)

      Usuń
  2. Maseczki! Że też ja ich nie widziałam dzisiaj :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny portfel, na kupbuty.com, mają po 15zł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) masełko w wersji kokosowe i jagodowej mnie ciekawią :) ciekawi mnie ta nowa seria Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę kupić nowe maseczki :) A jagodowe masełko widziałam w R. i w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że są w rossmannie ;) Ale po prostu wszystkie były wyprzedane.

      Usuń
  6. I już Cię kliknęłam na Insta! :) Idę popaczeć co tam masz;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy :) muszę w końcu zakupić to masełko z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  8. ach nowe masełko z nivea i do tego jeszcze kokosowe, jak tylko się pojawi w UK to na pewno je kupię;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.