O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 9 października 2014

4 long lashes / long 4 lashes serum przyspieszające wzrost rzęs: efekty po 3 miesiącach stosowania

3 miesiące temu kupiłam sobie odżywkę do rzęs 4 long lashes, czy jak kto woli long 4 lashes. Myślę, że po 3 miesiącach mogę nie tylko pokazać efekty, ale zrecenzować produkt, bo wątpię, żeby coś się zmieniło jeszcze bardziej w wyglądzie moich rzęs.

Serum dostajemy w kartoniku. Sam produkt to malutka buteleczka i szczerze mówiąc bałam się, że 3 ml starczą mi na parę użyć. Ale jednak nie, odżywka dalej jest ;)
 Myślę, że wystarczy spojrzeć na efekt, nie trzeba pisać obszernej recenzji ;) Moje rzęsy są zdecydowanie dłuższe, nieco gęstsze i ciemniejsze. Teraz moim zdaniem rzęsy pokryte tuszem wyglądają jak sztuczne. Pewnie też dzięki temu, że zewnętrzne kąciki też bardzo podrosły. Nie zauważyłam podrażnienia ani innych nieprzyjemnych efektów ubocznych, o których pisały niektóre dziewczyny.

A teraz czas na efekty. Tak było na początku:


A tak wygląda to po 3 miesiącach stosowania. Naprawdę widać dużą różnicę, nawet osoby z mojego otoczenia pytają co zrobiłam z rzęsami, bo wyglądają świetnie ;)
 Zobaczcie co się dzieje, gdy je podkręcę zalotką! Wygląda to świetnie, ale ze względu na opadającą powiekę w takiej pozycji mi przeszkadzają :(

Nigdy nie narzekałam na swoje rzęsy, ale teraz, gdy widzę jak wyglądają, jestem baaardzo zadowolona ;) Osiągnęłam efekt jaki chciałam, więc podejrzewam, że teraz będę stosować serum co 2-3 dni.

P.S. tutaj posty pojawiają się co jakiś czas-średnio 2-3 dni, ale rozkręciłam insta i tam staram się wrzucić jakieś foto codziennie ;) http://instagram.com/chochlikkornwalijski

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt :) Ja mam próbkę Revitalash po raz drugi i zamierzam zacząć stosować jakoś w połowie lub pod koniec listopad, żeby mieć rzęsy na studniówkę mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to serum. Właśnie mi się kończy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znów będzie jakaś promocja w rossmannie ;)

      Usuń
  3. efekt jest rewelacyjny! ja tak miałam po duuużo droższym Revitalashu, zachęciłaś mnie do kupna tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie chciałam kupować czegoś za 2 stówy, wolałam zacząć od tańszego ;) Zresztą nie miałam ciśnienia na dłuższe rzęsy, byłam ze swoich zadowolona, chociaż teraz widzę, że było warto ;)

      Usuń
  4. bardzo lubię to serum :) u mnie też mimo długich rzęs zdziałało cuda, rzęsy są przede wszystkim gęstsze, bardziej czarne i mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzęsy, ta odzywka od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że u mnie efekt będzie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam od prawie 2 miesięcy, ale u mnie póki co takiego aż efektu nie ma. Pozostaje mi cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie nie wierzyłam nigdy w takie rzeczy ale ta odzywka jest rewelacyjna uzależniłam sie od jej stosowania :) stoi koło szczoteczki do zebów REWELACJA POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  9. również używałam, bardzo dobra odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak słów! Rzęsy do samego nieba! 😍 Ja na stanie wykściowym mam połowę z Twoich na początku. Ale jako że nigdy dłuższych nie miałam - każde wydłużenie mnie zadowoli. 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki, żeby i Twoje tak ładnie urosły ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.