O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 4 października 2014

batiste suchy szampon

Suchy szampon batiste udało mi się dorwać oczywiście w biedrze ;) Chciałam je kupić wcześniej, ale jednocześnie nie chciało mi się ich ściągać z neta. Zdecydowałam się na dwie wersje: tropical i wild.

Opakowanie jest typowe dla suchych szamponów, tutaj nie będę się rozwodzić ;) Cieszy mnie tylko to zabezpieczenie.
Jeśli chodzi o zapachy, to kokosowy jest bardzo ładny i trafił w mój gust, natomiast wild jednak do mnie nie przemawia. Zużyję go, ale raczej nie kupię ponownie.
Działanie mogę ocenić na bardzo dobrze. Szampon jest wydajny, ładnie pachnie, sprawia, że włosy są świeższe. Czyli robi to, co ma robić.
Nie zauważyłam, aby podrażnił mi w jakiś sposób skórę głowy, zostawiał nieusuwalny biały osad (zawsze daję grubą warstwę. Robię tak, żeby ten osad był, bo wtedy włosy są lepiej odświeżone, niż jakbym go tylko lekko spryskała z odl. 30 cm), czy powodował szybsze przetłuszczanie się włosów.
Podsumowując: z produktu jestem zadowolona, bo naprawdę działa, ale dalej nie jestem przekonana do ściągania go specjalnie z drogerii internetowych-równie dobrze mogę kupić isanę w rossmannie. Jeśli natomiast spotkam go znowu w biedronce, to z chęcią do niego wrócę ;)

12 komentarzy:

  1. Czytam o nim wiele pozytywnych recenzji, i myślę że się skusze albo na batista albo na isane właśnie gdyż zdarzają się sytuacje awaryjne a suchy szampon jest jak znalazł wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję właściwie codziennie rano, mimo,że włosy myję co wieczór ;) Lubię sobie nieco odświeżyć fryzurę przed jej ułożeniem.

      Usuń
  2. Muszę w końcu skusić się na suchy szampon. Jeszcze żadnego nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, Batiste to także mój ulubieniec. Ostatnio testowałam na koleżance w dzień kiedy nie zdążyła umyć włosów. Była zdziwiona i mile zaskoczona, że daje taki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam wersję tropikalną i klasyczną, lubię te szampony

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kupiłam w biedronce, mimo że wcześniej słyszałam o nim sporo.. jest dość fajny, ale raczej nie do częstego stosowania, bo może przesuszyć skórę głowy, okazyjnie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... stosuję codziennie i nic mi nie przesuszył ;)

      Usuń
  6. Widziałam je wczoraj w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.