O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 25 października 2014

crystal essence pomegranate naturalny dezodorant w kulce z granatem

Dzisiaj będzie o mineralnym dezodorancie z kulce z granatem. Szczerze mówiąc kupiła mi go mama. Ja po wcześniejszych przygodach z jakimś kryształem, którego się moczyło i w ten sposób używało (wiecie o czym mówię? nie mam pojęcia jaka to była firma itp) nie byłam przekonana do tego typu wynalazków. No, ale jak już mam, to trzeba zużyć, u mnie nic się nie zmarnuje ;)

Opakowanie nie jakoś bardzo niezwykłe. Cieszy mnie jedynie fakt, że kulka się nie zacina, a opakowanie jest przezroczyste. Lubię widzieć ile kosmetyku mi zostało.
Producent obiecuje, że produkt neutralizuje przykry zapach, nie klei się, nie brudzi ubrań itp. I ja mogę się z tymi obietnicami zgodzić ;) Dezodorant sprawdził się u mnie na tyle, że kupiłam go sobie sama również na stancje-czasami po typowo alkoholowych kulkach jak np garnier używanych powiedzmy tydzień-dwa z rzędu mam ochotę tylko się drapać. A nie tak powinien działać antyperspirant. Ten jest delikatny i nie sprawia problemów nawet po depilacji.

Wydaje mi się tylko, że on nie hamuje pocenia. Ja nie mam z tym ogólnie problemu, ale warto o tym wspomnieć. Jeśli ktoś ma problem tylko z nieprzyjemnym zapachem, to ok-z tym sobie ten produkt poradzi. Ale trzeba liczyć się też z tym, że na ubraniach mogą powstać plamy (jeśli ktoś ma z tym problem). Podejrzewam, że tak właśnie działają te wszystkie 'zdrowe' dezodoranty-niwelują zapach, ale nie zapychają i nie blokują wilgoci.

Jedynym minusem może być cena-coś ok 15-16 zł w rossmannie, to nie jest mało. Ale jak za produkt naturalny myślę, że do przeżycia.

P.S. więcej się teraz dzieje na instagramie-wrzucam tam zdjęcia prawie codziennie (zakupy, ale też fotki z życia codzinnego-jak to na insta), także zapraszam ;) instagram.com/chochlikkornwalijski

4 komentarze:

  1. Ojj już dawno nie używałam takiego produktu w kulce. Sięgam raczej po produkty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę kulkę i bardzo dobrze ją wspominam. Wprawdzie nie hamuje ona wydzielania potu, ale po jej użyciu czuję się w miarę świeżo. Idealna na dni, kiedy nie wychodzę z domu:)

    PS Za obiektyw zapłaciłam 400 zł (w tym koszty przesyłki). To najtańszy obiektyw Canona, a robi najlepsze zdjęcia, ponieważ jest stosunkowo jasny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odp ;) na razie nawet jeszcze nie mam canona, ale chciała sie zorientować w cenach. Chociaz od zawsze wiedziałam, ze to droga impreza i nawet do mojej lustrzanki, która mam juz od dawna nie dorobiłam sie innego obiektywu, niż kitowy.

      Usuń
  3. Nigdy nie próbowałam jeszcze takich naturalnych antyperspirantów, słyszałam dużo pozytywnego o ałunie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.