O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 30 października 2014

nowe masełka do ust nivea: coconut i blueberry + zakupy

Jak widać bardzo lubię masełka nivea ;) Używałam już wszystkich wersji (najmniej do gustu przypadła mi oczywiście opcja original-nie ma żadnego zapachu, a bez niego nie ma już takiej frajdy używania), więc nowe wersje też musiały być moje ;) Mowa o coconut i blueberry, czyli o wersji kokosowej i borówkowej (nie wiem dlaczego nawet w rossmannie na wieszaczku napisane jest, że to wersja jagodowa).
Nie będę się rozpisywać, bo to nie recenzja (tą napisałam już dawno temu). Powiem tylko, że nowe masełka są tak samo świetne jak i stare ;) Kokosowe moim zdaniem pachnie rafaello (w każdym razie nie sztucznie), a borówkowy ma nieco nieokreślony zapach jak dla mnie (ale również całkiem przyjemny). 

Nowe wersje również dobrze nawilżają usta, są łatwe i przyjemne w aplikacji oraz starczą nam na bardzo długi czas. Ja bardzo lubię nałożyć je grubą warstwą jak wchodzę do łazienki i zetrzeć po prysznicu albo cieńszą na noc. Nie nakładam raczej w ciągu dnia, bo i tak mam dużo zwykłych, kolorowych pomadek do zużycia ;)

Mogę powiedzieć, że te dwie nowe sztuki potwierdziły tylko moją miłość-jeśli pojawią się kolejne, to też na pewno je kupię.



I jeszcze pokażę Wam zakupy ;) Na instagramie mają lepiej, bo widzieli je przed tymi, którzy wchodzą tylko na bloga ;) 

Ziaja, maska kojąca i dotleniająca. Widziałam je tylko na stoiskach ziaji.
Lovely natural lipstick z aloesem i mentolem. Widziałam ostatnio, że dziewczyny chwaliły w jednym z wizażowym wątków, więc wzięłam. Koszt nie duży, bo 3,99 zł.
 Real techniques expert face brush. Te pędzle pojawiły się w rossmannie, więc nie mogłam nie chwycić chociaż jednej sztuki. Myślę, czy nie używać go do bronzera. Cena to 42,99 zł.
 Eveline aqua platinum, pomadka w kolorze 476. Ma odcień bardzo jasnego różu, na pewno nie każdemu będzie pasował. Ale moje usta są jasne, więc powinien być ok. 10,79 zł.
 Nie wiem czy widzicie tego swatcha. Postaram się przy recenzji zrobić lepsze zdjęcia.
  Plastry na nos z biedronki. U mnie się sprawdzają-tym razem wzięłam jeszcze dodatkowo te z węglem.
 Żele pod prysznic z isany
 I te z biedronki ;)


10 komentarzy:

  1. Ładne zakupy :) puchaty pędzel!
    To się zgrałyśmy z tymi masełkami - od wczoraj rozpływam się nad kokosem, kończąc karmelowe (szkoda, że tych już ich nie widuję w sklepach).

    OdpowiedzUsuń
  2. "Stare" masełka bardzo polubiłam, więc pewnie na wersję kokosowa skuszę się w najbliższym czasie. Rafaello brzmi bardzo kusząco :) Muszę wpaść do Rossmanna po nowe pędzle RT, ich pędzel do różu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Borówkowe masełko bardzo mnie kusi ;)
    Ciekawe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanko, jak aplikujesz te plasterki z biedronki? Bo ja wczoraj testowalam po raz pierwszy i kiedy chcialam je oderwać klej zostal mi na nosie a robiłam wszystko zgodnie z instrukcja. :( co mogłam zrobić źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli plastry działają to nie przejmuj sie klejem ;) ewentualnie podobno dziewczyny moczyły trochę plaster przed sciągnięciem i łatwiej schodził.

      Usuń
  5. Daj znać, czy zapachy żeli z Biedronki są przyjemne. Rozważam zakup, a nie wiem, czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te masełka Nivea :) Żelu z olejkiem isana używam na siłowni, lubię go.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor szminki z eveline spodobałby się mojej mamie, super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, tyle dobrego słyszałam o tych plasterkach na nos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełka Nivea jeszcze nie miałam, uwielbiam natomiast wiśniowe z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.