O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 1 października 2014

nowości ;)

Jako, że wróciłam do miasta studenckiego na kolejny rok mogę Wam pokazać kilka nowości ;) 

Rimmel lasting finish 25 hr. Obawiam się jedynie, że kolor będzie za ciemny, nigdy nie używam odcieni typu 200 soft beige. Najwyżej go czymś rozjaśnię.
 Cienie rimmel magnif'eyes 009 dollar magnifico i 002 chocolate mania. Brąz na pewno mi się przyda, niebieskich cieni co prawda nie używam, ale poeksperymentuję i spróbuję go z czymś połączyć.
 Lirene wybielanie tonik. Zobaczyłam, że jest na niego promocja (15 coś, ale zawsze to mniej), więc kupiłam po raz 2.
 Poprosiłam koleżankę, żeby kupiła mi żel pod prysznic i odżywkę do włosów oil repair spulung firmy balea.
 Jako, że w rossmannie w nowej galerii mam dostęp do marki revlon to kupiłam masełko do ust colorburst tej firmy w odcieniu 047 pink lemonade. Jest to naprawdę jasny róż, taki barbie pink. Na moich jasnych ustach jest przy grubszej warstwie dobrze widoczny.
 Inglot HD sculpting powder w odcieniu 505. Chciałam go kupić wcześniej, ale akurat nie było go na stanie.


6 komentarzy:

  1. Super nowości :-). Najbardziej podoba mi się to maselko revlona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten bronzer z inglota wygląda interesująco 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromną ochotę na ten brąz z Rimmela ale jeszcze się powstrzymuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja najbardziej jestem zainteresowana podkladem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta nowa wersja podkładu, miałam kiedyś starą i nie była najgorsza, więc może się skuszę :) A masełko z Revlona mam w tym samym kolorze i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masełko z Revlona wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.