O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 27 października 2014

rimmel scandaleyes kredka do oczu



Chciałabym, żeby posty pojawiały się jednak bardziej regularnie, więc dzisiaj czeka nas kolejna recenzja. Będzie o kredkach rimmel scandaleyes w kolorach 005 nude i 003 brown. Żadnej z nich nie dostałam od firmy-jedna to prezent, a druga pochodzi z akcji natury (kup 3 rzeczy, a najtańszą otrzymasz ileś tam % taniej). 

Opakowania nie różnią się niczym od tych, które mają standardowe kredki. 
Obie kredki są miękkie-nie drapią powieki, czy linii wodnej. Mają dobrą pigmentację i są trwałe. Nie zauważyłam podrażnienia oczu, czy zmiany właściwości kredek po kilku miesiącach (jednej może nawet roku) używania.

Pierwszą, czyli 005 chciałam mieć w celu używania na linię wodną. I tak też robię. Tutaj sprawdza się bardzo dobrze-ładnie maluje, nie podrażnia, nie wywołuje łzawienia. Nie wiem tylko, czy przypadkiem odcień nie jest dla mnie zbyt ciepły. Myślę, że na zdjęciach poniżej jesteście w stanie zobaczyć tą nutkę koloru, które posiadają też np ciepłe podkłady. Niestety nie ocenię trwałości, bo nie przeglądam się w lustrze w ciągu dnia. Ale na pewno nie jest to kredka, która zniknie po 5 min.
Kredkę brązową chciałam mieć od dłuższego czasu. Nie zachęcała cena i to, że w kosmetyczce mam praktycznie same brązy. Ale w końcu jak promocja, to trzeba brać ;) Kredki używam głównie w formie kreski, ale można ją też aplikować na linię wodną, czy rozetrzeć na całej powiece jako cień/bazę pod inne cienie. Produkt posiada drobinki, ale przy cienkiej kresce są praktycznie niewidoczne. A może ja ich nie widzę. W każdym razie nie dają chamskiego, czy bazarowego efektu.

Trwałość jest bardzo dobra-w większości przypadków kreska zrobiona tą kredką trzyma się od nałożenia do zmycia. I to bez bazy. Raz na jakiś czas delikatnie się odbije (ale pamiętajcie, że mam tłuste i mocno opadające powieki, z którymi żadna baza sobie teraz nie radzi), ale wciąż zostaje na miejscu.

UWAGA! Zdjęcia miały na celu pokazanie koloru kredki i drobinki, zazwyczaj nie zostawiam takich grubych pasów na powiece ;) Chociaż szczerze mówiąc i tak nie byłoby ich widać (opadająca powieka).
Zazwyczaj tak się maluję ;)
Kredki uważam za udane. Są łatwe i przyjemne w obsłudze i noszeniu. Można nimi ładnie i szybko podkreślić spojrzenie-brąz szczególnie pasuje do moich niebieskich oczu. Jestem z nich zadowolona i tak jak raczej nie używam kredek, tak tą brązową pewnie odkupię (cielista nie jest dostępna w PL) albo skuszę się na inny odcień. Może jakoś niedługo znów będzie promocja -40% w rossmannie? Wiecie coś? ;)

P.S. W biedronce pojawiły się znów emu. Moje wyglądają tak: http://instagram.com/p/uqTrq5pF_q/.

8 komentarzy:

  1. Nudziakowa wygląda kusząco ale tak rzadko maluję linię wodną, że raczej wstrzymam się z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie ładniutkie :) jednak Tobie poleciłabym ich lepsze rocieranie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te zdjęcia miały na celu pokazanie kolor kredki i drobinki ;) Zazwyczaj się tak nie maluję.

      Usuń
  3. wyglądają całkiem nieźle, ale te drobinki jakoś... niepotrzebnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie skusiłabym się tylko na brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno sama je recenzowałam, ale u mnie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie trwałość, moje powieki to wyzwanie dla baz i kredek ;-)
    Może przy najbliższej promocji się skuszę na brąz, chociaż nie wiem czy nie spróbować automatycznych z linii Exaggerate...zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.