O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 6 października 2014

zakupy ;)

Dzisiaj znów kilka nowości ;)

Nivea lip butter blueberry
Golden rose  color sensation lipgloss 104
Ziaja maska intensywna odbudowa
Ziaja 10% d-panthenolu krem łagodzący dla dzieci i dorosłych
Planeta organica mango butter hair mask maska do włosów normalnych i suchych-nawilżająca oraz organic macadamia oil mask do włosów tłustych
Ziaja liście oliwki oliwkowa woda tonizująca z witaminą C na co dzień, w podróży, po ćwiczeniach
Cienie z nowej kolekcji inglota AMC shine 160 i AMC shine 156. Nie jestem przekonana do tego fioletu.. lawendy? Wyglądał inaczej w sztucznym świetle. Co o nim myślicie?
Swatche
A tak wygląda teraz moja paletka ;) Jak widać zapełniła się całkowicie.


13 komentarzy:

  1. Ziaja ma bardzo przyjemne maski do włosów :) Nie miałam "Intensywnej odbudowy" od miesięcy, ciekawe jak sprawdziłaby się teraz na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ingloty śliczne! Lawendowy również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tonik Ziaji mam straszną ochotę :D I mimo porażki z liśćmi manuka będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że już kupiłaś oliwkową nowość :) Ja nadal jeszcze nie mam masełka z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja liście oliwki oliwkowa woda tonizująca z witaminą C bardzo mnie zaciekawila !! czekam na recenzje;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie masełko z Nivea ale zdecydowanie bardziej wole sztyfty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam ;) Mogę powiedzieć, że używałam już wszystkich ;p

      Usuń
  7. Co CI nie gra w tym fiolecie? Piękny jest. Ile teraz wkłady kosztują ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie używam takich różowawych kolorów, może na oczach będzie ok, zobaczymy. Te kwadratowe 12 ;)

      Usuń
  8. Kolorki cudne jak dla mnie ;) też bardzo lubię cienie Inglota :P Ciekawa jestem Ziaji Oliwka :))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.