O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 8 listopada 2014

golden rose velvet matte

Pomadki golden rose velvet matte zyskały sporą popularność zarówno na blogach jak i YT. Ja niestety długo nie mogłam ich nigdzie dostać, a przez internet jakoś nie bardzo miałam ochotę zamawiać. Poza tym gama kolorystyczna jest niby duża, ale ja wybrałam sobie tylko jeden odcień-reszta jest dla mnie zbyt ciemna/dzika.

Opakowanie jest całkiem przyjemne dla oka. Te kolorowe sztuki zawsze łatwiej znaleźć wśród innych produktów, a i pewnie można ją nosić w torebce, bo nie zauważyłam, żeby szminka sama się otwierała.
Kolor, który posiadam, to 07, czyli jasny róż. Ten też jest moim zdaniem dość dziki, żywy, ale chyba i tak najbardziej przystępny dla mnie (cielisty jest za ciemny). Na co dzień nie używam takich kolorów.. ale tylko my wiemy co te blogowe hity robią z ludźmi ;)
Pomadka jest rzeczywiście matowa. Dość łatwo się rozprowadza, jest dobrze napigmentowana i nie wyłazi poza kontur ust (szalik też jej raczej nie rozmaże). Jak jednak można się domyślić przy codziennym stosowaniu pewnie przesuszyłaby usta. Ja jej używam raz na jakiś czas, więc u mnie nic takiego nie wystąpiło-zresztą używam codziennie balsamów do ust.
Trwałość moim zdaniem jest bardzo dobra. Po kilku godzinach wciąż widzę kolor na ustach (dzisiaj przykładowo przejrzałam się w lusterku ok 5-6h po oszczędnym/delikatnym nałożeniu), przy czym później kolor po prostu stopniowo staje się bledszy, nic się nie 'wyjada' ze środka itp. Na pewno jest to dobra opcja na dłuższe wyjścia/imprezy.
Swatch. Co prawda wyostrzyło się wszystko tylko nie szminka, ale myślę, że kolor i tak jest widoczny. Chociaż moim zdaniem na ustach jest jaśniejszy.
Myślę, że gdyby kolory były bardziej dzienne i przystępne, dokupiłabym jeszcze inne odcienie. To naprawdę fajna, niedroga pomadka, ale niestety nie mogłam wybrać nic innego.

16 komentarzy:

  1. Ja mam kolor 02 i na moich ustach wygląda bardzo naturalnie, bo ma do nich zbliżony kolor. Ta Twoja też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie bardzo jasne usta i mało która pomadka wygląda naturalnie. Zostają mi te, w których inni wyglądają jak trup ;d

      Usuń
  2. Zrobiłabyś może jakieś podsumowanie wszystkich pomadek nude jakie masz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo nowych mi doszło i jestem w fazie testowania ;) Zresztą kolekcja niebezpiecznie się rozrosła (a praktycznie wszystkie moje pomadki to pomadki nude). Ale na razie mogę Ci podrzucić 2 linki do poprzednich aktualizacji szminkowych: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2012/05/moje-szminki-aktualizacja.html
      http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2013/11/moja-kolekcja-produktow-do-ust.html

      Ale jak potestuję te, które ostatnio doszły, to pomyślę o takim dużym poście ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te pomadki :) mam dwie :) jedną z nich jest właśnie ta w kolorku 07 i jestem nią zachwycona :) zapewne zakupię więcej odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam dostępu do tych szminek a tak mnie kusi aby jakąś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :) sama mam dwa odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor :) nie miałam nigdy nic z GR poza lakierami, muszę to w końcu zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i powiem Ci szczerze, ze najbardziej chciałam ten kolor, a najgorzej mi sie go nosi, przy otwartych ustach widać równa granice tam gdzie wargi sa wilgotne xD chodzi o to, ze jako jedyny kolor nie trzyma sie wewnątrz ust -.- mam nadzieje, ze wiesz o co mi chodzi ;D z innymi, a zwłaszcza tymi kontrastowymi nie mam takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o co Ci chodzi ;) ale u siebie nie zauważyłam tego problemu.

      Usuń
  8. Bardzo lubię te pomadki, udała im się ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor w opakowaniu ładny, ale na swatchu troche ciemny, aczkolwiek i tak mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarzowy, bezpieczny odcień:) Bardzo lubię szminki z tej serii, ponieważ charakteryzują się świetną jakością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za być może zbyt osobiste/nietaktowne pytanie, ale czy cierpisz na jakąś chorobę skóry? Na zdjęciach widać, że jest miejscami mocno przesuszona. Czytam Cię od niedawna i nie wiem czy już gdzieś o tym wspominałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z moja skóra wszystko ok ;) po prostu w czasie jesieni i zimy robi sie bardziej przesuszona. Pewnie przez to, ze nie nosze rękawiczek i zazwyczaj zapominam o nałożeniu kremu przez wyjściem. Poza tym zdjęcia trochę to wyostrzają (przez kontrast itp).

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.