O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 6 listopada 2014

max factor kohl pencil, kredka do oczu

Max factor kohl pencil 090 natural glaze to kredka, po którą wiele dziewczyn wybiera się do rossmanna w czasie obniżek ;) Ja tez ją kupiłam w czasie dużej promocji -49%. Nie wiem czemu wcześniej nie pojawiła się jej recenzja, bo kredka służy mi do dzisiaj.

Opakowanie jest typowe dla kredek, tutaj nie ma się co rozpisywać.
Sama kredka jest moim zdaniem bardzo dobrym produktem. Odcień 090 idealnie nadaje się na linię wodną-ładnie pobudza i odświeża spojrzenie. Nie podrażnia oczu ani nie drapie przy aplikacji. Nie jest też zbyt miękka, nie łamie się.
Myślę, że odkupię ją przy najbliższej albo jeszcze następnej promocji (na razie mam jej jeszcze całkiem sporo, jest dość wydajna). Na pewno za to nie kupiłabym jej w regularnej cenie-w promocji kosztuje chyba 17 zł, a to i tak całkiem sporo jak na kredkę (moim zdaniem oczywiście).

6 komentarzy:

  1. ostatnio chciałam ją kupić i żadnym Rossmannie jej nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się fajna, ale rzeczywiście warto czekać na obniżki ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją w planach, ale póki co skusiłam sie na tą grubą z essence

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka ciekawa, ale cena faktycznie dość wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. są o wiele gorsze i droższe kredki więc cena nie taka zła, chociaż lepiej gdyby jednak kosztowała ok 10zł, no ale taki urok znanych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę kredkę i bardzo lubię. Jest mega wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.