O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 17 listopada 2014

Pierwsze wrażenie: miss sporty studio lash i swatche loreala true match

Tusz miss sporty studio lash kupiłam jeszcze na poprzedniej promocji -49% w rossmannie. Parę dni temu ją otworzyłam, więc postanowiłam pokazać efekty. Dzisiaj pierwszy raz użyłam też korektora loreal true match i pokażę Wam swatche ;)
Szczoteczka przypomina mi tą z tuszu max factora clump defy. Jest silikonowa i lekko zagięta. Raczej wygodnie się nią operuje.
Jeśli chodzi o efekt, to.. czy ja wiem. Szału chyba nie robi. Teraz mam ładne rzęsy, więc każdy tusz wygląda fajnie i nie potrzebuję mega ''tuningu", ale efekt generalnie jest dość dzienny. Rzęsy są podkreślone, przyciemnione, ale nie widzę jakiegoś mega pogrubienia. Same oceńcie ;)

A teraz czas na swatche korektora loreal true match. Kolor, który mam to 1 ivory, ale moim zdaniem jest to raczej żółtawy, ciepły kolor. Na razie mi się podoba, zobaczymy co będzie później.


8 komentarzy:

  1. Serio? Dla mnie ten tusz jest świetny :) Używam go bardzo długo, właściwie to mój pewniak. Nawet mam już w zanadrzu notkę pochwalną :P Jednak co oko, to inna opinia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz na zdj, jak dla mnie srednio wyglada ;p Zdecydowanie bardziej pasuje mi wibo growing lashes albo max factor 2000 calorie z czerwoną skuwką ;)

      Usuń
  2. nie przesadzaj, tusz wygląda nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne rzęsy masz:) a tusz wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Ty masz rzęsiory!! Gdybym takie wyhodowała to malowałabym je w kółko. A teraz przy moich lichych malowanie to męka. Ten tusz mam i używam ale bardziej wole go stosować do dolnych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. So Couture trafił do mnie przypadkiem ale wygląda na to, że się polubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz naprawdę świetny sama go używam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń



  7. Rzęsy masz niesamowite! :))

    Ten tusz nie sprawdził się u mnie...



    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.