O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 10 listopada 2014

ZAKUPY:rossmann (promocja) i natura

Hej, dzisiaj krótka notka dotycząca promocji i zakupów ;) Nie miałam w planach aż tak dużo kupić, ale trudno, wiadomo jak to jest.

Zacznę od zakupów w naturze. Tutaj nie mam promocji, ale kupiłam parę rzeczy: puder rimmel stay matte (za ok 17 zł w promocji), podkład catrice all matt plus 010 light beige, catrice camouflage 010 ivory i temperówkę, bo nie miałam żadnej. Tutaj wydałam ok 66 zł.
W rossmannie jest promocja. Jeśli kupicie 2 produkty, to jeden (w tej samej cenie albo tańszy) dostajecie gratis. Promocja dotyczy makijażu. 

Kupiłam tylko 3 rzeczy. Podkład max factor face finity nude 47 (chyba nie ma jaśniejszego odcienia? poszukuję w ogóle czegoś na zastępstwo za revlona cs,bo to chyba on zaczął powodować u mnie taką straszną reakcję alergiczną-skóra jak poparzona i podpuchnięte oczy) i błyszczyk loreal 600 kupiłam w parze, a róż z loreala 115 był w cenie na do widzenia (30 zł). Za wszystko zapłaciłam 89,38, zaoszczędziłam 54,99 (cena błyszczyka).
 Róż wydaje się mieć ładny odcień, bo zdążyłam już go użyć ;) Pędzelek też się nadaje, jest całkiem ok jak na dołączony do opakowania.

A Wy coś kupiłyście albo planujecie? ;)

22 komentarze:

  1. Wybaczcie jakość zdjęć, były robione tabletem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie pokaż swatche błyszczyka. Ja wciąż zastanawiam się co kupić w R. , ba! czy w ogóle skorzystać z promocji. Naprawdę wolałabym normalne -49% a nie takie kombinowanie..

    PS. też szukam zamiennika CS, obecnie rozważam Naked Nearly lub podkład Pierre Rene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wolałabym nawet -40%, bo teraz trzeba sporo sie nakombinować, zeby rzeczywiście wyszło sporo taniej.

      Na razie nie mam dostępu do aparatu, do miasta studenckiego wracam w środę, wiec może w czw/pt uda mi sie pokazać swatche. Swoją droga wlasnie w jednym z rossmannow tam maja szafę revlona i nie wiem czy nie wezmę wlasnie nearly naked albo chociaz cos do ust tej firmy. Chociaz nie wiem, po podrażnieniu jakie zafundował mi cs jakoś sie boje.

      Usuń
    2. *w jednym z rossmannow w moim mieście studenckim maja..

      Usuń
  3. Ja jeszcze w R. nie byłam i chyba dzisiaj nie uda mi się tam dojść ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj skorzystałam z tej promocji :) Akurat kończyła mi się maskara :)

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Rossmana nawet nie idę. Chcę jedną rzecz i nie będę niczego dobierać na siłę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mama albo koleżanka by cos chciała? Warto popytać ;)

      Usuń
  6. Podkład MF jest świetny ale dla mnie tylko na większe wyjścia. Na co dzień używam lekkich, naturalnych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie potrzebuje teraz czegoś co przetrwa cały dzień poza domem ;) mam tylko nadzieje, ze kolor będzie chociaz trochę odpowiedni.

      Usuń
  7. Chciałam dzisiaj wybrać się na zakupy, ale rozłożyło mnie przeziębienie. Róż ma niezwykle twarzowy odcień, dobrze czuję się w takiej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam odcień 75 GOLDEN, dla mojej oliwkowej karnacji pasuje jak ulał ale i bladolica koleżanka o różowawym kolorycie kiedy nałożyła go dosyć cienko była zadowolona i jak na moje oko bardzo jej pasował także mam nadzieję, że i u Ciebie zda egzamin :) Daje naprawdę bardzo ładny efekt, pięknie kryje ale nie jest tak widoczny jak CS i nie jest naszpikowany alkoholem jak ta wersja dla cery mieszanej a i mat daje konkretny. Zawsze możesz go sobie rozjaśnić korektorem, innym jasnym podkładem albo pudrem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jutro go otwieram i próbuje ;)

      Usuń
  9. A czemu nie dobrałaś nic do różu? Mimo CND też się łapią na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie pani w rossmannie powiedziala mi, ze te promocje nie łącza sie ze sobą :(

      Usuń
  10. Ja na razie skusiłam się tylko na tusz i lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lakier do ust z L'oreal ma boski odcień, bardzo mi się podoba, miałam go na oku już podczas ostatniej promocji, ale zabrakło tego odcienia, więc wzięłam dwa inne, ale dalej chodzi mi po głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi go wykupili na ostatniej promocji :( ale teraz w końcu go dorwalam ;) chociaz z tego co widziałam to bardziej zwykły błyszczyk, niż lakier/pomadka w płynie.

      Usuń
    2. Sorki, pomyliły mi się numerki, 600 mam ;-) miałam na myśli taki róż, Twój na zdjęciu wygląda u mnie dość różowo i to mnie zmyliło ;-)

      Usuń
  12. Trzeba kupić 2 rzeczy ? ojjjj psikus, wiec chyba zrezygnuje z tej rossmannowej promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, idziesz do kasy z dwoma rzeczami. Za jedna płacisz normalna cenę, a druga-w tej samej cenie albo tańsza-dostaniesz gratis. Tez wolałabym promocje -40 :(

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.