O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 3 listopada 2014

ziaja 10% d-panthenolu krem łagodzący dla dzieci i dorosłych

Krem ziaji z 10% zawartością d-panthenolu chwyciłam przy ostatnim fochu mojej cery (czyt. zrobiła się sucha, podrażniona, spuchnięta itp, prawdopodobnie była to jakaś reakcja alergiczna). Przyciągnął mnie też obietnicą, że jest bezpieczny dla dzieci. I mogę powiedzieć, że był to dobry wybór ;) 

Opakowanie to stojąca, biała tubka. Przypomina mi czasy, gdy używałam kremu tonującego tej firmy (nie pytajcie dlaczego to robiłam przy tak jasnej cerze jaką mam).
Producent obiecuje głównie łagodzenie. I jeśli o to chodzi, to krem się sprawdza. Produkt stosowałam 2-3 razy dziennie, w tym pod makijaż i nie zauważyłam skutków ubocznych w postaci zapychania lub pogorszenia sprawy (czasami tak bywa, a stan mojej skóry był bardzo zły-nie będę opisywać szczegółów, ale nieco się przestraszyłam jak zobaczyłam, że z niektórych miejsc na twarzy coś mi cieknie. Było tak źle, że nie malowałam rzęs, żeby potem nie podrażnić spuchniętych oczu tarciem i płynem do demakijażu).

Zauważyłam za to, że pomógł mojej cerze w regeneracji-radził sobie zarówno w nocy, jak i pod makijażem. Przy takim stopniu wysuszenia nie spowodował spłynięcia makijażu-zresztą nawet nawilżający podkład nie wyglądał dobrze, nie mówiąc już o pudrze. Po ok. tygodniu, może nieco dłuższym okresie moja cera wyglądała dość normalnie.

Krem stosuję aż do dnia dzisiejszego-60 ml to naprawdę spora pojemność i pewnie prędko jej nie zużyję.
Cieszę się, że trafiłam na ten krem-jest tani i dobry, więc czego chcieć więcej? ;)

5 komentarzy:

  1. Ten krem jest świetny. Stosowałam go przy oparzeniach słonecznych, idealnie łagodził podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że pomógł :) Właśnie mi się przypomniało, że musze rozejrzeć się właśnie za jakimś dobrym kremem nawilżającym na zimę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja, juz chyba nigdy mnie nie zawiedzie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja coraz bardziej zaskakuje ;) Mają dobre i tanie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja już nie raz mnie do siebie przekonała tanim i dobrym:D. Ale tego kremu nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.