O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 5 grudnia 2014

alterra szampon dodający objętości papaja i bambus

Szampon dodający objętości alterry chciałam kupić już od jakiegoś czasu. Zobaczyłam go na którymś z blogów i postanowiłam, że przy okazji następnej promocji produkt trafi do mojego koszyka. Tak też jak widać się stało ;)

Opakowanie jest całkiem ładne. Małe, poręczne, jak dla mnie bardziej na podróż, niż do stosowania na co dzień. Ma tylko 200 ml, ja jestem przyzwyczajona do półlitrowych butelek.
Szampon podobno zawiera papaję i bambus. Nie wiem do końca jak pachną te rzeczy, ale szampon pachnie pięknie. Można go kupować i używać dla samego zapachu ;)
Produkt dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich, nie prostuje i nie obciąża. Ma dobrą konsystencję (nie płynie przez palce) i ładnie się pieni. To są jego plusy.
Nie mogę chyba powiedzieć, że dodaje większej objętości, niż mam zwykle (zawsze mam jako-taką szopę), ale włosy wyglądają na ładne i gęste (mimo, że nie są). W dodatku nie powoduje przylizania ani przyklapnięcia włosów, co dla mnie ma kluczowe znaczenie.Więc jakby nie patrzeć spełnia swoją rolę.
Ogólnie szampon oceniam bardzo dobrze. Nie znajduję w nim wad poza ceną. Niby cena promocyjna nie jest duża(ok 6-7 zł), ale w przeliczeniu na pojemność i to ile ja zwykle szamponu zużywam-wychodzi całkiem sporo.

2 komentarze:

  1. Lubię szampony dodające objętości, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę go wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.