O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 18 grudnia 2014

EOS coconut milk lip balm

Jajeczko EOS coconut milk chodził za mną praktycznie odkąd się pojawił ;) Na początku ceny na all sięgały 30-40 zł, więc skutecznie mnie to odstraszało. Zobaczyłam go jednak jakiś czas temu za jakieś 20 parę zł z wysyłką, więc musiałam kliknąć.

Opakowanie jest jeszcze słodsze, niż w innych jajeczkach. Różowy kolor i ogólnie opakowanie na pewno zwróci uwagę otoczenia.
Jeśli chodzi o nawilżenie, to mam wrażenie, że tutaj jest jeszcze mniejsze, niż w przypadku summer fruit. Nie zmieniło to jednak mojej opinii o tych produktach i zamówiłam kolejne (wersja pomarańczowa z jakiejś limitki). Smak jest jeszcze lepszy, bo naprawdę słodki,a i zapach jest dla mojego nosa bardzo przyjemny (kokosowy). Uwielbiam używać tego balsamu ;)
Tak, wiem, lecę na opakowania. Ale każdy kto tych produktów używa wie, że to jest gadżet z całkiem fajnym, ale przeciętnym balsamem dla niewymagających ust. Z opłakanego stanu Was nie wyratuje. I ja też nie w tym celu go kupiłam-kupiłam do noszenia w torebce jako balsam "wyjściowy" i ciekawy, ładnie wyglądający i dobrze smakujący. I z takiego jestem bardzo zadowolona.

9 komentarzy:

  1. do mnie wczoraj wlasnie zapukal listonosz i przyniosl mi moje jajeczko Eos :)
    dokladnie takie, ktore pokazujesz :)

    po calym dniu uzywania za wczesnie powiedziec, czy sie sprawdza na dluzsza mete, ale ogolenie jestem zadowolona :)
    polubilam sie juz z ta kuleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam go ostatnio kupić w drogerii internetowej w której zamawiałam świąteczne prezenty jednak błyskawicznie się wyprzedał :/ szkoda, że designerski wygląd nie idzie za jakością, ja używam obecnie już kilka miesięcy wazelin floslek i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam tych jajeczek, ale coraz bardzie mam ochotę jedno zamówić na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie faktycznie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny gadżecik do pielęgnacji i damskiej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, chociaż nie przepadam za różowym i jakoś sobie nie wyobrażam, że go wyjmuję z torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię różowego i nie mam ani jednej rzeczy w tym kolorze, ale uważam, że to opakowanie jest słodkie ;) Zresztą są też inne jeśli na prawdę ten kolor tak Ci przeszkadza ;)

      Usuń
  7. Możesz napisać od jakiego sprzedawcy go kupiłaś ? :) raz trafiłam na podróbkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj biorę po prostu najtańszą aukcję ;) Ostatnio kupowałam u kogoś w stylu urody-i-ty czy jakoś tak ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.