O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 12 grudnia 2014

miss sporty studio lash 3d volumythic mascara + swatche nowych pomadek w kredce rimmela i nowosc

Na początku, za sprawą blogów (a jakże), kupiłam żółtą maskarę z lovely. Tamta wtedy szczerze mówiąc na kolana mnie nie powaliła, więc przy najbliższej okazji skusiłam się na miss sporty studio lash 3d volumythic mascara, czyli bardzo podobną, aczkolwiek lepszą wersję tuszu z lovely ;)

Opakowanie przyciąga wzrok. Całkiem ładne, w żywym odcieniu. Zawsze to jakaś odmiana od tradycyjnych opakowań.
Szczoteczka jest wygięta w łuk, silikonowa. Nie drapie, ładnie rozprowadza tusz i rozczesuje rzęsy.
Przy pierwszym wrażeniu byłam szczerze mówiąc średnio przekonana do tego tuszu. Teraz jestem już bardziej na tak ;) Rzęsy są ładnie rozczesane, wydłużone i nieco pogrubione. Maskara nie osypuje się, nie podrażnia oczu ani nie znika w ciągu dnia. Ze zmywaniem też nie mam problemów. 
To jest przeciętny efekt jaki może dać ten tusz.
 Gdy uda mi się czasami wyciągnąć z rzęs i tego produktu nieco więcej (jak ze wszystkim, efekt zależy od dnia), to rzęsy prezentują się tak jak widzicie niżej. Nie wiem czy te rzęsy wtedy podkręciłam czy nie, w każdym razie podkreślenie, podkręcenie i wydłużenie wyszło zacne ;)

 Wklejam też zdjęcie swatchy najnowszego produktu do ust rimmel color rush ;) Może akurat kogoś zainteresuje. W tym, że w podpisie jest błąd-kolor "give me a cuddle" to numer 100.

I jedna nowość, czyli perfecta softlips balsam do ust. Wiem, że mam dużo produktów do ust, balsamów też, ale od razu jak zobaczyłam zapowiedzi wiedziałam, że będzie mój ;) Nie ma co się oszukiwać-opakowanie przyciąga wzrok, jest moim zdaniem skrzyżowaniem kostki balsamu firmy balmi i kształtu "sztyftu" przejętego od jajeczka EOS. Działanie wydaje się mieć bardzo dobre, smak też jest raczej słodki, chociaż nie tak dobry jak EOS ;p Wersja, która mam to vanilla bean.


15 komentarzy:

  1. o,tusz ma rzeczywiście taką samą szczoteczkę jak żółty Lovely :)
    fajne te kredki Rimmela! nr.100 już wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten balsamik do usta może być fajny. Ja od jakiegoś czasu jestem wierna temu zielonemu tuszowi z Wibo;) A efekt na Twoich rzęsach naprawdę niezły daje ten z Miss Sporty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten zielony tusz ;)

      Usuń
  3. Ależ masz rzęsy :) Też chcę takie :)
    Również do mnie mówi ten balsam Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie wyhodować ;) Stosuję tą odżywkę: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2014/10/4-long-lashes-long-4-lashes-serum.html

      Usuń
  4. cudowne rzęsy aż otworzyłam buzię ze zdumienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) Też możesz sobie takie wyhodować ;p Moje naturalne są krótsze ;) Jakby co zapraszam do tego posta: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2014/10/4-long-lashes-long-4-lashes-serum.html

      Usuń
  5. Ładnie rzeski wygladaja, a ta 110 na ustach - miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o łał, jakie długaśne rzęsiory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście u Ciebie kolory są wyraźniejsze... A jakie masz rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że mam bardzo jasne usta ;) A rzęsy wyhodowałam na odżywce ;)

      Usuń
  8. No powiem Ci, że mogę sobie pisać, że ten tusz to mój ulubiony tani pewniak, a i tak Twoje rzęsy powiedzą wszystko :) Może i na odżywce, ale są takie gęste!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba się skusze na ten balsamik do ust:)piękne rzęsy zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.