O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 3 grudnia 2014

swatche: rimmel colour rush i rimmel lasting finish 25 hr foundation

 Dzisiaj pokażę Wam swatche nowych balsamo-pomadek w kredce rimmel colour rush. Przyszły do mnie wczoraj i przy pierwszej aplikacji naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyły. Kolory są naprawdę bardzo intensywne, czego szczerze mówiąc się nie spodziewałam. Pewnie dlatego, że zwykle balsamy w kredkach nie mają zbyt dużej ilości pigmentu.
 Kolory, które dostałam, to od lewej:
-100 give me a cuddle
-500 the redder the better (na zdjęciach wyszła nieco inaczej, w rzeczywistości to żywa, ciepła czerwień)
-130 I want candy!


I jeszcze parę zdjęć podkładu rimmel lasting finish 25hr. Niestety recenzja się nie pojawi (może przy letnich miesiącach jeśli się opalę albo jak będę siedzieć w domu przez parę dni z rzędu, żeby chociaż trochę móc go przetestować), bo produkt jest dla mnie za ciemny. Żałuję, bo podkład jest raczej chwalony. Odcień, który mam to 200 soft beige.

11 komentarzy:

  1. Kredki wyglądają kusząco i uwielbiam balsamy w takiej formie! Podkład chwalony, ja go nie miałam ale z chęcią go zmacam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasny róż bardzo mi się podoba, ciekawe jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatche na ręku zazwyczaj nie różnią się bardzo od tych na ustach ;p Przynajmniej u mnie, bo i tu i tu mam jasne "podłoże" ;d Ale nie wiem, może do recenzji dodam i zdjęcia ust.

      Usuń
  3. Ten czerwony kusi, oj kusi <3
    Podkładu jestem ciekawa, do tej pory słyszałam dobre opinie na jego temat... szkoda, że teraz nie masz jak go używać :(


    Tak patrzyłam na Twój nick i włączył mi się tryb Potterhead... może podejmiesz wyzwanie hogwartowe? :D
    http://kalakteryzacja.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-hogwarts-inspired-1-ravenclaw.html

    OdpowiedzUsuń




  4. Lubię ten podkład ;)) Kredki wyglądają ciekawie :))




    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki mi się podobają, szczególnie ta najjaśniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten jaśniutki róż wygląda bardzo zachęcająco... chyba się na niego skuszę :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten podklad robie osttanio furore ja nie mialam i nie znam, co do pomadek sliczne kolory mam takie z revlon i Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te kredki - chyba zostałam skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kredki ajjj bardzo ładne! :) i to wszystkie trzy kolory!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.