O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 27 grudnia 2014

Trylogia Starka

Trylogia Starka składa się z trzech części. "Uwolnij mnie", "wezwij mnie" i "spełnij mnie". Mimo, że Grey nie był napisany wybitnym językiem, a sceny łóżkowe można spokojnie pominąć, to jednak był tam szereg wątków pobocznych, które zapełniały mi nudne wieczory. Później przyszedł czas na Crossa, a teraz na Starka.
 Liczyłam na coś "odmóżdżającego" i coś takiego znalazłam. Historia jest bardzo podobna do Greya i Crossa. Ona z problemami, on z tajemnicami, ścigają ich potwory przeszłości. Oczywiście ona przyjeżdża do nowego miasta, żeby się z nimi uporać, poznaje milionera, którym jest Stark-oczywiście sprawujący kontrolę na wszystkie możliwe sposoby, włącznie z ochroną. Włączając w to wszystko aspekt 18+.
 Myślałam, że będzie się nieco bardziej różnić od poprzednich tego typu książek, jednak widać, że teraz będą jedyny słuszny schemat powtarzać do znudzenia.
Nie zrozumcie mnie źle-książka nie jest dziełem literackim zasługującym na 25 nagród, ale na leniwy wieczór typowo odmóżdżający jest jak najbardziej ok. Studenci przed sesją powinni być zadowoleni d;
Moim zdaniem książka potrafi wciągnąć, całość jest spójna i z czasem wyjaśnia się coraz więcej rzeczy (głównie przeszłość, ale i bieżące wydarzenia). Nawet jak pominiecie sceny 18+ będzie to miało ład i skład.

Źródła zdjęć:
http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/164000/164576/352x500.jpg
http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/179000/179191/148135-352x500.jpg
http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/197000/197879/199910-352x500.jpg

5 komentarzy:

  1. Mimo że swego czasu Grey był bardzo popularny, nie czytałam go. Chyba muszę to nadrobić, bo mam ochotę na coś odmóżdżającego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Grey jest nieco gorzej napisany ;p Nie było tam w ogóle korekty, więc dziewczyna 150 razy przewraca oczami, wzywa świętego Barnabę albo jej podświadomość skacze czy co tam robi d; No, ale na odmóżdżający wieczór może być ;)

      Usuń
  2. od razu jak tylko przeczytalam post o trylogii starka- zaczelam czytac to, jest swietne, jednego wieczoru przeczytalam szybko 350 stron... dzieeeeeki wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość ;d

      Usuń
  3. Greya i Crosa bardzo lubiłam. Czas zobaczyć jak będzie z tą trylogią

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.