O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Ulubieńcy roku 2014

Na praktycznie wszystkich blogach pojawiają się ulubieńcy roku. Pomyślałam, że u siebie też coś takiego dodam-część jest zupełnie nowa, część to ulubieńcy z tamtego roku.


Najlepszymi kosmetykami były u mnie niezmiennie masełka nivei, żele pod prysznic z biedry, pędzle glambrush, hakuro i real techniques, lakiery i pomadki w kredce rimmel, puder rimmel, puder ryżowy paese, płyn micelarny z garniera, suchy szampon z isany, tusz i podkład max factor, pomadka celii i maybelline, cienie inglota (mam ich już całą paletkę), cienie sleeka, jajeczka eos, błyszczyk loreal, tusz z wibo, kredka do brwi catrice i żel do brwi z wibo, szampony typowo oczyszczające z farmony, bourjois healthy mix, kredka cielista z max factora.
Do ulubieńców zaliczam także krem z ziaji 25+ i paletka z MUA undress me too oraz żel micelarny bebeauty z biedronki.

16 komentarzy:

  1. U mnie połowa tych produktów również znajdzie się w ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sleek i Hakuro to również moi ulubieńcy :D Szczególnie Sleek :D


    Zapraszam na rozdanie http://kalakteryzacja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle Hakuro to również moi lubieńcy, a puder z Paese czeka w kolejce do kupienia. Naczytałam się o nim duuużo dobrego :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam masełka do ust od Nivea ;)
    Wpadnij do mnie: www.szafazapachow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na moich ulubieńców :) http://candy-make-up.blogspot.com/2014/12/obszerni-ulubiency-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Ziai mnie zaciekawił, mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie EOS niestety nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawienie, kilku moich ulubieńców też w nim jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię cienie sleek i mua:)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta paletka z MUA, ale nigdzie nie mogłam jej dostać :P Zapraszam do poznania moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem z Ziaju u mnie niestety się totalnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej podoba mi się lawina wpisów z faworytami roku. Tyle ciekawych rzeczy można odkryć. Podoba mi się ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kredke z catrice, awlasnie zaczynam testowac! a plyn z garniera jest dla mnie nie zastapiony :) bardzo fajni ulubiency, duzo ciekawych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masełko Nivea, micel Garniera i pędzel real techniques to również moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.