O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Gadżety elektroniczne roku 2014 ;)

 Skoro byli już ulubieńcy kosmetyczni (na końcu tego wpisu zobaczycie też te, które ominęłam w poprzedniej notce), to postanowiłam wstawić i elektronicznych ;) Akurat może kogoś to zainteresuje.

Ipod shuffle towarzyszy mi już od lat, kupiłam go chyba w 2-3 kl gimnazjum, jestem na 3 roku studiów, więc łatwo policzyć, że nie jest to zakup nowy ;)
Aparat, chociaż również stary i niestety bez możliwości nagrywania (a np. kanału nie ma sensu otwierać nagrywając telefonem), to i tak bardzo dobry.
Laptop i telefon jest wyborem oczywistym.
Ipad mini. Jest ze mną już od ponad roku i mogę powiedzieć, że nie żałuję zakupu. Takie urządzenie naprawdę się przydaje, szczególnie studentowi. Cieszę się, że nie muszę już nosić drukowanych ustaw, które mają po 100+ stron i mam co robić w czasie 1,5h przerw ;) Poza tym wszystko jest pod ręką-internet, fb, twitter, insta, wszystkie inne potrzebne aplikacje.
Ostatni mój ulubieniec, to ostatni nabytek. Lenovo ideapad, to coś w rodzaju połączenia tableta i laptopa. Działa na androidzie co prawda, ale takie maleństwo (10) potrzebne mi jest tylko do noszenia na wykłady i robienie notatek. Bardzo wygodna forma, szczególnie jeśli wykładowca, czy ćwiczeniowiec nie zamierza czekać aż student zdąży przepisać coś ręcznie ;)
Nie ukrywam, że takich gadżetów mam sporo, lubię to i pewnie będę dokupowała kolejne jeśli tylko mnie zainteresują i budżet mi na to pozwoli ;) 


A tutaj mam jeszcze 3 rzeczy z ulubieńców kosmetycznych ;) Nie wiem jak mogłam o nich nie wspomnieć :(

10 komentarzy:

  1. Dobry sprzęt elektroniczny będzie służył długie lata. :)
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie elektronicznym odkryciem roku był Kindle Paperwhite 2 - kocham go całym serduchem <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Long 4 Lashes uwielbiam:) Genialny wynalazek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ideapad - kurczę, nawet nie wiedziałam że coś takiego jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest po prostu model tak jak np inspiron od della ;)

      Usuń
  5. Zainteresował mnie ten Lenovo ideapad ;) mogłabyś napisać coś o nim więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest połączenie tableta z laptopem. Jest mały, lekki, działa na androidzie, ma dotykowy ekran, ładuje się go typowo przez kabel. Dokumenty w aplikacji można tworzyć typowo przez klawiaturę i są one kompatybilne z windowsowskim wordem.

      Nie mam pojęcia o czym mogę jeszcze napisać, może zadaj jakieś konkretne pytanie ;p

      Usuń
  6. U mnie te kredki Rimmel to jeden z bubli 2014 :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety też nie mogę nagrywać moim aparatem filmów

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.