O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 7 stycznia 2015

garnier krem bb cera bardzo jasna swatche

 Nie wiem czy wiecie, ale garnier wprowadził nowy odcień kremu bb. Nosi on obiecującą nazwę "cera bardzo jasna". Nie wiem czy jest już w sprzedaży (ja swój wygrałam w rozdaniu), ale postanowiłam wstawić na szybko pierwsze swatche, może akurat ktoś już się zastanawiał i się przydadzą ;)
Odcień na pewno nie jest szalenie jasny czy też biały, ale jest już dużo lepszy od tego oznaczonego jako cera jasna. Miałam go dopiero raz na buzi i nosi się całkiem nieźle-nie ciemnieje i z tego co widziałam dopasowuje się do koloru twarzy (za to nie ma jakiegoś wielkiego krycia). Postaram się jak najszybciej dodać recenzję i wstawić lepsze swatche albo swatche porównawcze z innymi podkładami/kremami bb. Na razie zostawiam Was z tym jednym zdjęciem.

12 komentarzy:

  1. miałam ten krem bb. ok 2 lata temu, niestety jasna wersja jest dla mnie o wieje za ciemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest wlasnie nowy odcień, jaśniejszy od poprzedniego ;p

      Usuń
  2. Wygląda nieźle, "jasny" z kolei jest dość ciemny, więc ten na pewno byłby dla mnie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go bardzo dawno temu,ale jego kolor i przeznaczenie do cery jasnej to jakiś żart :(

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak wydaje się za ciemny, najlepiej byłoby zobaczyć jak wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, dostałam w prezencie ale nie miałam jeszcze okazji go sprawdzić :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam inną wersję, cienka tubka do cery tłustej i mieszanej, niestety nie sprawdził się dobrze, więc odpuszczam kremy BB od Garniera w ogóle. Klasyczny z kolei wzmagał połysk.
    Za to niby-BB z Bourjois, tzn. CC lubię, bo traktuję go jako lekki, ale nadal kryjący podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go miałam i był tragiczny rownież dla mnie :/ cc kupiłam, ale na razie czeka w kolejce ;)

      Usuń
  7. I tak wydaje się być nieco ciemny... Ja mam cerę baaardzo bladą i ciężko coś mi dobrać.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ;) Ale wiesz, takie kremy zwykle nie kryją jakoś bardzo + zawsze można nałożyć puder sypki, który też zawsze nieco wybiela. Zresztą to nie jest jeszcze recenzja, na razie testuję ten produkt ;)

      Usuń
  8. Miałam kilka lat temu wersję "jasną" i była tak ciemna, że chyba i ta mogłaby być za ciemna... zazwyczaj mam ogromny problem z doborem podkładu, w przeciętniej drogerii mam do wyboru jeden, góra dwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.