O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 26 stycznia 2015

loreal true match concealer

Loreal true match concealer (po prostu korektor). Kosmetyk do którego podchodziłam z duuuużą rezerwą (podkład z tej serii się u mnie nie sprawdził), ale i zaciekawieniem. Wiele recenzji na blogach było pozytywnych, wiec tylko jak zobaczyłam w drogerii cenę promocyjną (chyba coś ok 27 zł) postanowiłam go kupić. 

Opakowanie przypomina błyszczyk i taki sam jest też aplikator. Na srebrnej części jak widać potrafią zostać odciski palców, ale poza tym nie mam zarzutów.
Kolor, który wybrałam to 1 ivory. Jest to odcień najjaśniejszy z gamy. Jasny, ale nie super jasny (jak np NYX HD porcelain), za to w tonacji żółtej. Jeśli o to chodzi trzeba pochwalić producenta-żółtawy odcień działa dobrze zarówno pod oczami jak i na niedoskonałości/zaczerwienienia na twarzy.
Korektor moim zdaniem jest bardzo prosty w obsłudze. Łatwo się nakłada (ja aplikuję prosto na twarz, nie bawię się w wyciąganie produktu na rękę), a jeszcze łatwiej wklepuje i rozciera.
Poza tym nie tworzy maski, nie powoduje szybszego przetłuszczania się cery, nie ciemnieje w ciągu dnia, nie podrażnia, jest trwały.
Cieszę się, że kolejny blogowy hit sprawdził się i u mnie ;) Nie cierpię jak wszyscy jakiś produkt kochają, zachwalają, poźniej go kupuję i klapa.. Ale chyba każda z nas tak ma.
Swatche

10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam ten korektor! Mogę śmiało powiedzieć, że jak na razie jest to mój ideał :) Ja go kupiłam za 19,99 w Drogerii Natura na promocji. Fajnie, że i Tobie spasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, teraz będę wiedziała, że trzeba na niego czatować w naturze, a nie rossmannie ;)

      Usuń
    2. Ja ogólnie polecam sieć drogerii Laboo. Ceny dużo niższe niż w Rossmannie (np. podkład Rimmel Lasting Finish w Rossmannie kosztuje około 40 zł, a w Laboo 20zł. ;))

      Usuń
    3. Nie słyszałam o tej sieci i na pewno nie mam jej w pobliżu ;)

      Usuń
  2. Ja potrzebuję jakiegoś fajnego korektora pod oczy, bo jakieś większe sińce się pojawiają, a zawsze kiepsko trafiam z kolorem, albo to ja jestem jakaś za bardzo wymagająca, ehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam dobrego korektora pod oczy, i już wiem, że zwrócę uwagę na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam dobrego korektora obecnie używam z Eveline i Grashka ,ale żaden z nich mi nie przypasował . Rolują się i wchodzą miedzy zmarszczki . Muszę wypróbować ten z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ale dobrze ze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wykończę swoje korektory to mam ochotę po niego sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go w promocji w cenie ok. 20 zł i ciągle testuję ;) Kolor ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.