O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 20 stycznia 2015

tołpa odżywczy balsam-miód do ust

Tołpa jest firmą, którą do tej pory w sumie omijałam. Po części na pewno ze względu na ceny-krem za 40 zł, czy właśnie odżywczy balsam-miód do ust za 20 to nie koniecznie jest niska półka. Moim zdaniem oczywiście ;) Wiem, że są zwolennicy kupowania kremów za 200 zł. Ja bym chyba tego nie zrobiła, ale każdy robi ze swoimi pieniędzmi co chce ;)

Tołpa moim zdaniem ma świetne opakowania. Zmyślne opisy, ładne kartoniki, proste opakowania "właściwe".
Uczucie po nałożeniu tego balsamu jest dość specyficzne. Nie tak ciężkie i oblepiające usta jak np po użyciu masełek nivei. Tak naprawdę ani to balsam ani olejek-coś pomiędzy. W każdym razie uczucie jest przyjemne.
Odpowiada mi również zapach produktu. Nie wiem czym dokładnie ten produkt pachnie, ale jest ok. Konkretnego smaku raczej nie ma, nie odrzuci Was jak przypadkiem dotkniecie ust językiem.
Nawilżenie moim zdaniem jest na dobrym poziomie. Nie mam ust wymagających, więc tutaj nie mogę się wypowiedzieć, ale dla "normalnego", przeciętnego użytkownika balsamów do ust powinien się sprawdzić. Ja używam go z przyjemnością na noc ;)

Ma jednak jeden minus-trzeba go zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia, co przy posiadaniu wielu balsamów, jest średnio możliwe. Spróbuję, ale balsam jest też wydajny, więc czarno to widzę.



10 komentarzy:

  1. Nie lubię takich opakowań w przypadku kosmetyków do ust i przyznam, że to mnie zniechęca przed zakupem tego balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy do ust mam sporą kolekcje ostatnio dostalam w Shinyboxie z Vedary rowniez polecam :) balsam do ust z Tołpy napewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i bardzo go lubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, nie widziałam, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko wymęczę swój Carmex, to pewnie skuszę się na ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie, i teraz już muszę go mieć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym przetestowała, ale troszkę za drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ją już na wykończeniu, jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubiłam ten "miodzik" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, mam własnie problem z tą firmą, ponieważ już wiele razy chciałam kupić coś do przetestowania ale jakoś nigdy nie było mi po drodze, pewnie ze względu na cenę. No nic, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś "upolować" :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie a ja u Ciebie zostaje na dłużej :) http://stefansky93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.