O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 13 lutego 2015

naked basics 2 z bliska

Dzisiaj pokaże Wam paletę naked basics 2 od urban decay i jakiś przykładowy makijaż ;) Nie będzie opisów, bo jeszcze za wcześnie na recenzję, jedynie dużo zdjęć palety. Zapraszam do oglądania ;)

14 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się kolory w tej paletce ;) nie powiem, chodzi mi ona po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedynka mi sie spisuje,a ta chodzi po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki w paletce mocno do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a paleta UD Naked też mi się marzy, tylko, że nr 2 lub 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają, ale mam tyle cieni, że kupowanie kolejnych za 2 stówy byłoby głupotą ;p

      Usuń
    2. ja nie mam aktualnie żadnych :)

      Usuń
  5. Ładne kolorki a jaki piękny makijaż oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo delikatny ;) Ale dziękuję :*

      Usuń
  6. Mam tę paletę, kolory naprawdę świetne, idealne na dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzęsy :) Paletka ma śliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny i delikatny makijaż, jednak ja bardziej skłaniam się ku kupnie jedynki, poprzedniczki naked 2, miałaś ją też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Nie, nie miałam. Mam tylko dubla jeśli chodzi o kolory naked 2 z MUA ;) Fajna paletka za 2 dyszki.

      Usuń
  9. Na zdjęciach odcienie wyglądają strasznie podobnie :P jak z pigmentacją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobra, ale nie wywołała efektu "WOW" ;d Na razie ogólnie testuję tą paletkę, ale mam 3 tyg przerwy, bo nie wzięłam jej ze sobą do domu ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.