O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 11 lutego 2015

real techniques expert face brush

Pędzle real techniques chodziły mi po głowie od dawna. Nie bardzo chciało mi się jednak zamawiać przez internet, a tym bardziej płacić spore kwoty za całe zestawy. Jak tylko pojawiły się w rossmannie postanowiłam kupić ten do podkładu z oznaczeniem expert face brush. Co prawda też nie jest to tania impreza, ale jakoś przebolałam te 42-44 zł.
Pędzel jest dość zbity i miękki, włosia jest dużo. Producent napisał z tyłu, że jest to pędzel do podkładu, chociaż tak naprawdę podejrzewam, że nadałby się również do korektora, różu, bronzera, pudru.. Takie pędzle są wielofunkcyjne.
Ja używałam i używam go jednak zgodnie z przeznaczeniem-do podkładu płynnego. I muszę powiedzieć, że dołączyłam do grona miłośniczek tej marki. Pędzel jest dość mały, dobrze leży w ręku, a dodatkowo można go też postawić.
Podkład z jego pomocą jest bardzo ładnie rozprowadzony-równomiernie, z dobrym kryciem, bez smug czy plam. Nie trzeba go poprawiać rękami, chociaż ja czasami i tak lubię wszystko "uklepać". Jest to jeden z moich ulubionych pędzli i często go używam. Nie oddałabym go nikomu, a może nawet dokupię kiedyś kolejny (chociaż ostatnio go nie widziałam) ;)

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam nakładać podkład palcami - najszybsza metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam pędzla do podkładu, stosuję gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden pędzel RT, jest w porządku, ale na kolana mnie nie rzucił. Wolę Hakuro oraz ostatnio GlamBrush :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.