O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 21 lutego 2015

rimmel magif'eyes mono eyeshadow 009 dollar magnifico i 002 chocolate mania

Jakiś czas temu otrzymałam do testów cienie wypiekane marki rimmel. Posiadam 2 odcienie: 009 dollar magnifico i 002 chocolate mania. Pierwszy z nich to coś w rodzaju koloru morskiego połyskujący na złoto, drugi to matowy brąz.

Opakowania nie są zmyślne, ale przyciągają uwagę-szczególnie, że wieczka są przezroczyste i można zobaczyć przez nie wytłoczone logo firmy. Dobrze, że nie postanowili dodać aplikatora, bo te są z reguły bezużyteczne i tylko zajmują miejsce.
Z cieniami współpraca układa mi się całkiem pomyślnie ;) Oczywiste jest, że brązu używam częściej-taki kolor jak 009 nadaje się jedynie jako akcent (szczególnie do moich niebieskich oczu).
Nie mam problemu z nabraniem cienia na pędzel, aplikacją, osypywaniem czy pyleniem. Cienie nie są też na tyle delikatne, że się kruszą.
Na dobrej bazie wytrzymają cały dzień, nie stracą na intensywności w ciągu dnia i nie rozmarzą się po twarzy (jeśli ktoś maluje dolną powiekę). Łatwo można je rozblendować i połączyć z innymi cieniami, a brąz nawet nałożony solo bardzo ładnie podkreśla oko.
Właściwie nie mam się do czego przyczepić-jakbym nie miała dużej ilości innych cieni, to pewnie skusiłabym się jeszcze na kilka kolorów ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brąz wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kupiłam właśnie ten odcień 009 i trochę się zawiodłam, bo myślałam, że będzie miał lepszą pigmentację. Ale faktycznie, będę go używała tylko do rozświetlenia danych części powieki, jako taki mały akcent. ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.