O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 4 lutego 2015

szybka notka informacyjna ;) zakupy z biedronki

Hej,dzisiaj szybko i na temat ;) Chciałam Wam tylko powiedzieć, że w bieronce pojawiła się nowa gazetka kosmetyczna, a produkty są dostępne już od dzisiaj. Są kremy, żele do twarzy i płyn micelarny z tołpy, maski do włosów w saszetkach z biovaxu, chusteczki do demakijażu bebeauty oraz ogólnie kolorówka. Moje zakupy wyglądają tak ;)

P.S. jeszcze raz zapraszam Was na instagrama, tam zdj pojawiają się codziennie i dużo szybciej ;) instagram.com/chochlikkornwalijski

14 komentarzy:

  1. aaaa widziałam już u Ciebie na insta! :))) jutro skoczę po biowaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel do oczyszczania z tołpy i jedynym jego minusem była kiepska wydajność, a tak poza tym to sprawował się u mnie świetnie. Bardzo fajne zakupy, życzę miłego zużywania wszystkich tych dobroci. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne zakupy. Gazetkę widziałam, faktycznie oferta jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra, dawno nie używałam maseczek Biovax.. kusza te promocję;) Już jestem też z Tobą na Instagramie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tyle gazetka, co te kosmetyki wchodza na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba nie, przecież te chusteczki na przykład są w stałej ofercie ;) Od jakiegoś czasu ich nie widać, no ale były długo i nie była to żadna promocja itp

      Usuń
  6. Kusi kosmetykami ta Biedronka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bym była w Polsce na pewno bym się na coś skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo mają teraz kosmetyków z Tołpa :) fajnie ze firma nawiązała współpracę z biedronka bo napewno zwiększy tym rozpoznawalność swojej firmy. Lubię ich żele do mycia twarzy i taki tez zakupiłam w biedronce ;) zapraszam do siebie kochana w wolnej chwili. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to chyba bardziej przyjazne ceny ;) Gdzieś widziałam, że ta seria green kosztuje ok 40 zł, więc połowa mniej to naprawdę dobry interes ;)

      Usuń
  9. W Biedronkach, w których byłam, nie było kolorówki z gazetki :P Nie mówiąc o tym, że mają być niby na stałe a nie ma ich w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta wazelina z flos-leku mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.