O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 19 lutego 2015

ziaja liście zielonej oliwki oliwkowa woda tonizująca z wit. C na co dzień, w podróży, po ćwiczeniach

Seria liście zielonej oliwki zaciekawiła mnie jak tylko zobaczyłam ją w sklepie firmowym ziaji. Wzięłam wtedy maseczki i właśnie tą oliwkową wodę tonizującą z wit C

Jeśli chodzi o opakowanie, to mamy tutaj buteleczkę z atomizerem. Bardzo wygodne rozwiązanie jeśli planujemy spryskiwać całą twarz bezpośrednio z opakowania.
Nie wiedziałam w sumie jak do tego produktu podchodzić-czy jak do zwykłego toniku,czy może czegoś w rodzaju wody termalnej. Nie próbowałam nią jednak spryskiwać twarzy po wykonaniu makijażu w celu "scalenia" wszystkich warstw. Może kiedyś..

Używam jej za to po wykonaniu demakijażu albo w ciągu dnia, gdy zostaję w domu i zwyczajnie makijażu nie mam. I tutaj moim zdaniem dobrze wykonuje swoje zadanie-fajnie orzeźwia i odświeża twarz, może nawet nieco łagodzi. Jeśli ktoś nie używa zwykłego toniku albo właśnie ćwiczy, to powinien być zadowolony z takiego gadżetu (myślę, że można by było ten produkt nawet zabrać na siłownię).
Uczulam jednak osoby, które są wrażliwe na zapachy-ten tonik jest perfumowany, ma dość mocno wyczuwalny zapach. Nie podrażnia ani nie powoduje zaczerwienienia/pieczenia/uczucia ściągnięcia, ale jeśli życzycie sobie, aby takie produkty były bezzapachowe, to ten może Was denerwować.

Ja ogólnie jestem zadowolona, że go kupiłam-fajny gadżet, który może być aplikowany bez większego wysiłku i pozostawiający pozytywne odczucia na skórze ;)

5 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała, bo wydaje się fajna. Mocne zapachy mi nie przeszkadzają, o ile są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam jej jak tonik do przemywania twarzy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego o niej czytam i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą mgiełką, chociaż odrobinę obawiam się jego zapachu. Cena nie jest wysoka, więc warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.