O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 28 marca 2015

alterra dusch-peeling papaya & bio-kokos (peeling pod prysznic, papaja i ekologiczny kokos)

Peeling pod prysznic z alterry kupiłam podczas jednej z promocji w rossmannie. Była wystawiona od razu przy wejściu-patrzę naturalny kosmetyk, pewnie będzie fajny. I wzięłam ;) 

Opakowanie to ładna, miękka tubka, którą pewnie można by było rozciąć pod koniec zużywania.
 Produkt rzeczywiście całkiem dobrze peelinguje skórę ciała nie robiąc jej przy tych krzywdy. Oczyszcza skórę nie pozostawiając żadnej warstwy-jak to peeling ;) Jednak nie kupię go ponownie ze względu na zapach.. Spodziewałam się czegoś naprawdę ładnego, naturalnego kokosa, może nawet papai, ale niestety. Po zbliżeniu nosa do tego żelu czuję jedynie dość mocny alkohol. Nie wysusza ani nie podrażnia mi skóry, ale od kosmetyków po prysznic wymagam dwóch rzeczy-żeby mył/peelingował i ładnie pachniał (ewentualnie w przypadku żelu, żeby się pienił). To mi sprawia przyjemność, a w przypadku tego produktu... używam go, żeby zużyć.
 Skład:

4 komentarze:

  1. Dużo osób określa jego zapach jako alkoholowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że w naturalnych kosmetykach czegoś takiego się nie spotyka :(

      Usuń
  2. miałam po niego sięgnąć po ostatniej wizycie w rossmannie, ale widzę, że dobrze zrobiłam nie kupując go...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i po jednym użyciu poszedł do kosza-zapowiadał się super,a wg mnie śmierdział mocno spleśniałym kokosem,jak tanie wino brrr....

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.