O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 3 marca 2015

golden rose color sensational lipgloss 104

Dzisiaj będzie o błyszczyku golden rose ;) Chyba nie miałam wcześniej żadnego, więc poniekąd produkty do ust tej firmy to dla mnie nowość.

Opakowanie jest typowe dla błyszczyków-dobrze, że przezroczyste, bo widać zużycie, ale ogólnie niczym się nie wyróżnia. Aplikator jest "gąbeczkowy".
Kolor, który wybrałam, to 104, czyli jasny róż. Na pewno nada się dla blondynek z jasną cerą.
Błyszczyk sam w sobie jest całkiem dobry. Kolor jest widoczny na ustach, nie wysusza ich, nie schodzi w brzydki sposób, pięknie pachnie. Jego wadą jest natomiast to, że jednak trochę się klei.. Ale w związku z tym jest też nieco trwalszy, niż te zupełnie nielepiące się produkty. 
Jeśli szukacie fajnego błyszczydła do torebki w rozsądnej cenie, to powinnyście być zadowolone ;)

5 komentarzy:

  1. Mam dwa odcienie tego błyszczyku i spodobał mi się :) trochę się klei, ale da się przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, całkiem fajne błyszczydło :-) mam beżowego nudziaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. wole szminnki ale ten kolorek super

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio, tylko ciemniejszy :) Ale jeszcze nie miałam na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, ja ostatnio częściej używam pomadek ochronnych. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.