O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 24 marca 2015

porównanie jasnych podkładów część 3

Dawno nie było serii porównawczej z podkładami, więc dzisiaj postanowiłam załączyć kolejną porcję swatchy ;) Na głównej stronie bloga pojawiła się zakładka odnośnie tej serii-znajdziecie tam pozostałe 2 części, które pojawiły się wcześniej (KLIK). Teraz na tapetę biorę 2 bb kremy, najnowszy podkład od rimmela, burżuja (najwydajniejszy podkład na świecie! używam go od sierpnia, a mam jeszcze pół buteleczki) i max factora.
 Swatche są podpisane, więc nie będę już każdego opisywać ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne porównanie! Brakuje mi tylko kilku słów o ich kryciu i trwałości. Ja mam bardzo jasną karnację i znalezienie odpowiedniego podkładu zawsze zajmuje mi wieki - od kilku lat używam niezmiennie MaxFactora, który pokazujesz i świetnie się u mnie sprawdza, ale czasem mam ochotę na coś innego i wtedy zaczyna się problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje under20 i burżuja można znaleźć na blogu, resztę jeszcze chcę dokładnie przetestować ;)

      Usuń
  2. ale sie napracowałaś:) ja musze miec ciemne podkąłdY;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe porównanie, w YR są fajne jaśniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Max Factor okropnie na mnie oksydował... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten podkład z Rimmel,. bardzo jasny jest też Pierre Rene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to nie jest bardzo jasny podkład ;) Jasny, ok, ale nie bardzo-ciemniejszy od tego rimmela na pewno ;)

      Usuń
  6. Macałam ten nowy podkład od Rimmela, bo wygląda zachęcająco i właśnie kolor jest bardzo mój. Potem zgłosiłam się do ich akcji na Fb i wygrałam ten podkład. Tylko oczywiście w odcieniu ciemniejszym...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rimmel Lasting Finish Nude najbardziej mi odpowiada. Cieszę się, że ostatnimi czasy na rynku przybyło jasnych odcieni podkładów:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.