O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 13 marca 2015

porównanie korektorów (kamuflaży) catrice camouflage i rimmel lasting finish concealer

 Dzisiaj chciałam na szybko pokazać Wam porównanie kolorów korektorów catrice camouflage 010 ivory i rimmel lasting finish 010 porcelain (czyli oba w najjaśniejszym odcieniu). Cenowo wychodzą praktycznie tak samo, bo za 6g rimmela musimy dać 28 zł, natomiast za 3g catrice ok 13.
Na swatchach wyraźnie widać, że jaśniejszy jest rimmel. Catrice do jasnych cer raczej się nie nada-przynajmniej nie na podkład. Można to jakoś wklepać, rozsmarować i będzie ok, ale po co skoro jest jaśniejsza opcja ;)
PEŁNA RECENZJA PORÓWNAWCZA OBU PRODUKTÓW ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2015/07/catrice-camouflage-vs-rimmel-lasting.html

16 komentarzy:

  1. A jak się sprawdzają ?
    Tuta widzę tylko ich kolory a nie opisałaś czy kryją,który lepiej itp:)
    Myślę nad tym Catrice bo każdy poleca, tylko czy naprawdę tak dobrze kryje? Czy nadaje się na cienie pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego użyłam raz-dwa razy, więc na razie nie będę się wypowiadać ;)

      Usuń
    2. Ok:) Jak coś to czekam na recenzję tego Catrice :)

      Usuń
    3. To w takim razie czekam na szerszą opinię :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten Rimmel :) wiesz może jaki ma sklad? Bo jesli zawiera parafinę tak jak ten z catrice to niestety podziękuję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, na opakowaniu go nie ma

      Usuń
    2. Nie ma co prawda parafiny ale zawiera wazelinę na 4 lub 5 miejscu

      Usuń
    3. Nie ma co prawda parafiny ale zawiera wazelinę na 4 lub 5 miejscu

      Usuń
  3. A właśnie w przyszłym tygodniu miałam zamiar kupić Catrice, ale widzę, że na prawdę jest ciemny, a chciałam coś jaśniejszego pod oczyska :<

    OdpowiedzUsuń
  4. zainteresuje się chyba rimmelem bo jestem strasznie blada i teraz podczas pylenia roślin mam zaczerwienienia

    OdpowiedzUsuń
  5. O może kupię Rimmela na najbliższej promocji w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Catrice to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam ostatnio rimmel na promocji w superpharm - minus 50% i zapłaciłam za niego jakieś 13 zł, więc niezły interes, ale jeszcze nie wiem jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam u siebie tylko naturę i rossmanna :(

      Usuń
  8. Jestem Ci super-wdzięczna za te swatche :) Catrice jest dla mnie dużo za ciemny, zobaczę sobie tego Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.