O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 18 kwietnia 2015

catrice beautifying lip smoother

Beautifying lip smoother od catrice chodził za mną odkąd zobaczyłam go na którymś blogu w zapowiedziach nowości tej firmy. W tym momencie posiada 2 kolory: 010 sweet caramel (nude) oraz 030 cake pop (róż).
 Opakowania są bardzo podobne do tych z clarins. Zapewne były wzorowane, mi to jednak nie przeszkadza.
Nie mamy żadnego twardego "dzióbka", czy pędzelka. Firma zdecydowała się na umieszczenie aplikatora w formie gąbeczki. Przyjemne rozwiązanie, dobrze rozprowadza produkt, chociaż pewnie mało higieniczne.
 Pod ciekawą nazwą kryje się moim zdaniem koloryzujący balsam do ust. Widać kolor + usta są nawilżone. Jestem z nich bardzo zadowolona, bo poziom nawilżenia jest naprawdę bardzo dobry, a uczucie na ustach po nałożeniu komfortowe. Dodatkowo mają słodkawy smak, więc nic tylko używać ;) Jak mi się skończą na pewno odkupię.
Swatche:
Tutaj kontrast jest podkręcony-na ustach dają delikatniejszy, półtransparentny efekt (jak to balsamy do ust).

8 komentarzy:

  1. Ja mam zupełnie inne zdanie. Moim zdaniem nawilżenia to wg nie daje i jest to zwykły błyszczyk mało trwały i strasznie słodki w smaku. Mam 020 i jestem tak średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co usta to inna reakcja ;) Mi naprawdę przypadł do gustu.

      Usuń
  2. Bardzo lubię, mnie też przypadł do gustu, świetnie pielęgnuje moje usta. Dla mnie mała widoczność koloru jest akurat plusem, bardziej go traktuję jako właśnie lekko koloryzujący balsam niż typowy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię taki efekt ;) "dzikie" kolory nie są dla mnie ;)

      Usuń
  3. Nie przepadam za błyszczykami, chociaż skoro mówisz, ze to bardziej koloryzujący balsam.. Może nawet lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się na jednego z nich jak będzie -40 na kolorówkę w Naturze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zastanawiam się między 020 a 030 :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.