O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 30 kwietnia 2015

co kupiłam na promocji -49% w rossmannie ;)

Za nami jeden tydzień promocji -49% w rossmannie, teraz jesteśmy w trakcie drugiego ;) W trakcie trzeciego nie planuję nic kupować, więc pokażę Wam co włożyłam do koszyka do tej pory. Pokazywałam to już na insta (klik) i fejsie (klik), ale wiem, że nie wszyscy tam zaglądają.

W pierwszym tygodniu kupiłam dwa róże-jeden z wibo i jeden z loreala.
Dzisiaj w moje ręce wpadła odżywka long 4 lashes (wlicza się w promocję!), tusz z max factora, matowy eyeliner z lovely i cień z loreala ;)
Niby nie ma tego dużo, ale podejrzewam, że wyszło ok 150 zł za wszystko. No cóż, zakupy na promocji rzecz oczywista.. :D

11 komentarzy:

  1. Też kupiłam róż z Wibo, tylko że inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chochlik, a ten róż z L'oreala nr 115 nie jest już dostępny? Pamiętam, że też go miałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był chyba wycofywany, dlatego go kupiłam w jakiejś promocyjnej cenie ;) Możliwe, że zastąpili po prostu opakowania okrągłe tymi kwadratowymi albo tylko u mnie go już nie ma.

      Usuń
  3. U mnie na szczęście pierwszy tydzień zakończył się skromnie ( 1 podkład), mam nadzieje, że 2 pójdzie mi równie dobrze :P (cień z MNY wrzuciłam dzisiaj do koszyka :P). W 3 z kolei wiem, ze popłynę - lakiery i szminki to zdecydowanie mój konik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś ktoś koło mnie kupował tę odżywkę do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile zapłaciłaś za serum do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy tacy obkupieni tylko nie ja ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że promocja dotyczy też odżywki do rzęs, muszę zawitać do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, nie pomyślałabym, że odżywka wlicza się w promocję!! Buuu...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.