O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 9 kwietnia 2015

maybelline baby lips dr rescue (wszystkie kolory)

 Podstawowa wersja maybelline od baby lips średnio przypadła mi do gustu (znalazła nowy dom), więc i do wersji dr rescue podchodziłam z rezerwą. Jak widać dosyć niepotrzebnie ;)

Opakowania są ok, wyglądają po prostu jak te od większości pomadek ochronnych. Znajdziemy na nich nazwę serii, kolor, i czas do zużycia (24 msce). Jest ich naprawdę dużo, nie mam pojęcia czy uda mi się zużyć wszystkie w terminie (mam przecież dużo "normalnych" pomadek).
Posiadam wszystkie 4 kolory:
-too cool (bezbarwny)
-pink me up (jasny róż)
-coral crave (koral)
-just peachy (cielisty)
 Pomadki dobrze nawilżają usta, dają ładne kolory (najbardziej widoczny jest różowy i cielisty, koral ledwo widać-jeśli w ogóle), poza tym już widzę, że będą wydajne. Jeśli macie jednak bardzo zmaltretowane usta, to mogą podkreślić suche skórki (widać to przy cielistym odcieniu na zdjęciach poniżej).
Musicie też wiedzieć, że zawierają mentol (najwięcej chyba wersja bezbarwna)-jeśli lubicie ten efekt to dobrze, jeśli nie-to nie są pomadki dla Was. Nie posiadają smaku, zapach jest właśnie typowo mentolowy, może odrobinę apteczny. Pamiętam, że mama smarowała mi kiedyś zatkany nos czymś co się nazywało wik (vick?).Właśnie z tym skojarzył mi się ten zapach-może to być mylne wrażenie, bo minęło wiele lat, ale taka była moja pierwsza myśl.
Gołe usta.
Poniżej możecie zobaczyć swatche.


9 komentarzy:

  1. Pink me up wygląda pięknie ;) Mój naturalny kolor ust jest dość ciemny, ale myślę, że wyglądała by podobnie jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ale to musi byc jakaś inna wersja ;)

      Usuń
  3. Wszystkie są mega naturalne i delikatne. Jednak najbardziej spodobał mi się odcień pink me up :D Taka soczysta malinka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to pomadki typowo nawilżające z kolorem, a nie zwykłe pomadki ;p

      Usuń
  4. Calkiem ladne ale nie rozumiem Twojej manii (zreszta nie tylko Twojej) kupowania wszystkiego co nowe a później oddawania/wyrzucania albo tego ze kupa kosmetyków leży w szafce czy kosmetyczce i nie sa używane. Mi by bylo szkoda pieniędzy tak szczerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako blogerka zawsze będę miała tego więcej. Poza tym lubię nowości, interesuję się makijażem. To nie jest mania, po prostu sprawia mi to przyjemność-tak jak niektórym np nowy ciuch czy kolejna kawa w starbucksie.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.