O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 11 kwietnia 2015

pierwsze wrażenie: maybelline lash sensational

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam efekt jaki daje tusz maybelline lash sensational. Tusz jest stosunkową nowością, więc może kogoś zainteresuje ;)
 Szczoteczka jest lekko wygięta, silikonowa, z jednej strony ma krótsze, a z drugiej dłuższe "igiełki".
Wydaje mi się, że efekt jest dość.. średni. Ogólnie jest ok, nie mam większych zarzutów, ale ja lubię bardziej wyraziste rzęsy. Tym bardziej teraz, gdy rzęsy wróciły do stanu pierwotnego (sprzed odżywki, chyba znów muszę zacząć jej używać).
Tusz głównie wydłuża, trochę pogrubia, ale to nie jest efekt WOW, który ja lubię. Dam jej czas, bo volume rocket też wygląda dużo lepiej jak poleży 2-3 tygodnie.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale po odżywce są jeszcze dłuższe ;) A wiadomo, że średnio się człowiek sobie podoba jak schodzi z efektu WOW na taki zwyczajny.

      Usuń
  2. Szału nie ma... Też wolę zdecydowanie efekt WOW :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam wczoraj ten tusz :) ale czeka w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wygląda, ale rozumiem, że oczekiwałaś lepszego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz - właśnie go testuję. I też myślę o tym żeby dać mu trochę czasu, bo nie podoba mi się to jak wygląda na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo go lubię :)
    Piękne rzęsy

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.