O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 14 kwietnia 2015

ziaja maska intensywna odbudowa do włosów zniszczonych

Maskami z ziaji zainteresowałam się od czasu, gdy mam u siebie dostęp do sklepu firmowego. Lubię tam chodzić, pooglądać i na spokojnie coś sobie wybrać-zresztą ściąganie maski z drogerii internetowych nie miało najmniejszego sensu, przepłaciłabym. Mój wybór ostatecznie padł na maskę intensywnie odbudowującą do włosów zniszczonych. Moje są w dobrej kondycji, ale jak już brać maskę, to bardziej odżywczą moim zdaniem ;)

Opakowanie to zakręcany słoiczek mieszczący w sobie 200 ml produktu. Ja go trzymałam w łazience, nic się w tym czasie z maską nie stało.
Muszę powiedzieć, że z działania jestem naprawdę zadowolona i jestem skłonna kupić tą odżywkę ponownie (a z niewieloma się tak polubiłam). Włosy po użyciu następnego dnia były miękkie, miłe w dotyku, odżywione. Nie mam się do czego przyczepić.

U mnie włosy praktycznie od każdej maski,czy odżywki są klapnięte/nieco bardziej przylizane (a ja lubię swoją szopę), więc stosuję je głównie w dni, gdy następnego dnia mogę sobie pozwolić na kucyka (np w niedzielę, kiedy nie idę na uczelnię). Lubię też nakładać tego typu produkty na pół godziny przed myciem (i tak w 99% użyć robię), żeby nie obciążać włosów-mam wtedy i swoją ukochaną szopę i odżywione włosy.
Maska jest niedroga, dość wydajna (ja akurat lubię pokrywać suche włosy grubą warstwą, więc jakbym chciała to każdą odżywkę mogę zużyć na 4-5 razy) i skuteczna. Naprawdę warto spróbować ;)

10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś tę maskę i nawet byłam zadowolona, aczkolwiek nie chcę zdradzać mojego męża KALLOSa i kochanka Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować bo jeszcze jej nie miałam. Nie rozumiem o co chodzi z tym ze trzymałaś ja w łazience i nic się jej nie stało? Ja wszystkie kosmetyki trzymam w lazience i nic się im nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami od wilgoci mogą się szybciej zepsuć itd.

      Usuń
  3. Ja ostatnio miałam fioletową wersję i spodobała mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i nie byłam z niej zadowolona-szybko obciążała włosy i przyśpieszała przetłuszczanie:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję intensywne wygładzanie, testowałam również tą do włosów farbowanych i obydwie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna miałam ją i bardzo polubiłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. z ziaji nic do włosów nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zużyje moje wszystkie produkty do włosów, to może i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.