O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 5 maja 2015

max factor face finity all day flawless 3 in 1 foundation

Face finity max factora to podkład, na który polowałam od dawna. Wydaje mi się, że kupiłam go na ostatniej promocji w rossmannie (w październiku?). Był i jest bardzo chwalony, więc pomyślałam, że ma szansę i u mnie zagościć na dłużej.

Opakowanie to szklana buteleczka z blokowaną pompką. Nic szczególnego, ale wszystko działa jak należy.
Swój egzemplarz kupiłam z zamiarem zastąpienia nim colorstaya, który zaczął mnie uczulać. Niby jest ok-nie uczula mnie, nie podrażnia, całkiem dobrze się trzyma i nieźle kryje (chociaż według mnie krycie jest średnie, nie mocne). 

Schody zaczęły się przy kolorze. Na początku używania wydawał mi się ok. Później jednak zauważyłam, że wybijają się u mnie różowe tony, co niekoniecznie pasuje mojej cerze z przebarwieniami, która potrzebuje neutralnego lub nawet żółtego pigmentu do zneutralizowania tego problemu. Poza tym szyję mam raczej ciepłą, więc wyglądało to dość słabo. Chyba po prostu podkłady max factora nie są dla mnie, bo pamiętam, że xperience zrobił ze mnie totalnie różową świnkę.  
Polecacie jakieś dobrze kryjące i trwałe podkłady w neutralnym/żółtawym odcieniu, które są dodatkowo bardzo jasne? ;)

7 komentarzy:

  1. Cieżko z tymi żółtymi tonami. Ale jeżeli szukasz czegoś drogeryjnych to moze w szafie Loreala cos znajdziesz? Np. Infaillible

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreala raczej też nie chcę.. Miałam kiedyś true match i jakoś średnio się sprawdził :(

      Usuń
  2. szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pharmaceris intensywnie kryjący? Mam na myśli kolor ivory. Też mam bardzo jasną karnację (ten rimmel u Ciebie na ręce mam i mi pasuje), i może akurat ivory będzie Ci odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierre Rene Skin Balance Cover? Wiem, że u niektórych osób się nie sprawdza, ale u mnie, o dziwo, daje radę, a mam tłustą skórę z rumieniem (trądzik różowaty), więc mam co zakrywać. Kolor 20 jest neutralny i bardzo jasny, z moimi zaczerwienieniami sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za podkładami płynnymi :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.