O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 9 maja 2015

pierwszy test: essence lash mania reloaded false lash mascara

Gdy parę dni temu byłam w naturze postanowiłam sięgnąć po jakiś tusz essence. Miałam kiedyś jeden i byłam średnio zadowolona (dawał bardzo naturalny efekt), ale w sumie teraz wiele osób je chwali, więc czemu nie ;) Postawiłam na ten opisany jako lash mania reloaded false lash mascara. Efekt możecie zobaczyć poniżej.
Jest jeszcze świeży i może trochę sklejać, ale myślę, że już efekt nie jest zły ;) Rzęsy są całkiem ładnie pogrubione i wydłużone, kolor też jest ładny. No nie wiem, same oceńcie.

8 komentarzy:

  1. Jest szał :) I czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma zdjęcia przed, bo ciężko ocenić, jaka jest różnica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jasne rzęsy zazwyczaj w takich ujęciach nie są widoczne ;p A jeśli już to wydają się krótsze, bo końcówki są również bardzo jasne, więc chyba nawet nie ma sensu.

      Usuń
  3. Ooo jaka fajna szczoteczka! Myslalam kiedys o nim i nie kupilam, ale teraz mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie efekt na rzęsach bardzo się podoba. Swoją drogą nie miałam jeszcze do czynienia z maskarami Essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo dawno temu miałam taką w pomarańczowym opakowaniu (zresztą chyba na początku bloga o niej pisałam) i byłam tak średnio zadowolona, bo dawała bardzo delikatny efekt, ale ta wydaje się być fajna ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się efekt oraz szczoteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.