O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 20 maja 2015

promocja -40% na pielęgnację: co kupiłam

Od jakiegoś czasu dość rzadko zaglądam na bloga-po prostu nie mam w tym momencie czasu na robienie zdjęć, pisanie notek itd. Udzielam się za to na insta (klik) oraz na profilu na fb (klik). Jakby co, to tam mnie szukajcie ;) 

Dzisiaj chciałam Wam tylko powiedzieć, że w rossmannie jest kolejna promocja. Tym razem -40% na pielęgnację twarzy (z wyłączeniem maseczek i pielęgnacji dla mężczyzn). Ja kupiłam tylko kilka rzeczy: żel do twarzy z garniera i płyn micelarny tej samej firmy (zawsze używałam różowego i bardzo go lubiłam, ale dzisiaj był już wymieciony z półek, więc wzięłam na próbę ten zielony), krem nawilżający z lirene i olejek z bielendy. Jeśli miałyście styczność z którymś z tych kosmetyków-dajcie znać ;) 


15 komentarzy:

  1. Muszę się skusić na tę promocję, Zwłaszcza, że odczuwam braki w mojej pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja muszę dziś lecieć do Rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuję kupić ten olejek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję kupić ten olejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie, jak spisze się zielony micel z Garniera :) Mam w planach go wypróbować, ale na razie czekam na a)uszczuplenie zapasów b) więcej recenzji na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otworzę, to dam znać za jakiś czas ;)

      Usuń
  6. Ta promocja jest świetna, nieźle się obkupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy, ja też poczyniłam, ale aparat mam poza zasięgiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaplanowałam, że kupię tylko krem BB z Mixy, który mi się skończył i...tak też zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na tej promocji kupiłam tylko tonik z Nivea ale czaje się też na serum z Bielendy ;) Jednakże wyczerpałam już limit na kosmetyki w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupiłam w końcu tej Bielendy :D Na instagramie moje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już po zakupach. Zapraszam do mnie na bloga gdzie pokazuję zdobycze z promocji. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam na razie różowy płyn z garniera, zielony też muszę wypróbować. fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.