O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 13 maja 2015

sylveco lekki krem brzozowy (jak się sprawdza do cery tłustej)

Sylveco, to marka polecana przez wiele blogerek i vlogerek. Zdecydowana większość poleca również lekki krem brzozowy jako ten idealny pod makijaż do każdego typu cery. Jak sprawdził się w przypadku mojej (tłustej) cery? ;)

Krem kupiłam stacjonarnie w galerii warmińskiej (Olsztyn). Jest tam taki sklepik z naturalnymi kosmetykami, więc w końcu mogłam je zmacać. Sam krem dostajemy w kartoniku i fajnym opakowaniu z pompką (50 ml za 30 zł, ważny 6 mscy od otwarcia).
Producent wskazuje, że jest to lekki, hypoalergiczny krem dla każdego rodzaju cery wskazując jednocześnie, że nadaje się również do skóry odwodnionej i przesuszonej. Zdarza mi się mieć cerę przesuszoną, ale generalnie jest dość tłusta i szybko się błyszczy jeśli to co na nią nałożę, nie jest odpowiednie.
Krem rzeczywiście jest lekki, nie podrażnia i nie zapycha, pewnie dla większości nadaje się pod makijaż. Mi jednak nie do końca pasuje. Lubię kremy, które jeśli zostawiają jakąś warstwę, to jest to warstwa bardziej matująca, może być nawet tępa. Ten niestety zostawia film-może nie jakoś bardzo tłusty, ale jednak typowy dla kremów nawilżających. Ja czegoś takiego nie lubię, bo już na wstępie mam coś w rodzaju warstwy sebum-nie trzeba tłumaczyć, że cery tłuste tego nie lubią.
Krem sam w sobie nie jest zły, jednak zdecydowanie bardziej wolę go nakładać na noc albo w dni kiedy siedzę w domu i nie mam na sobie makijażu. Jeśli znacie jakiś inny naturalny krem, który nadaje się do cery tłustej i nie zostawia żadnej warstwy, dajcie znać ;)

3 komentarze:

  1. Dostałam ostatnio sporo próbek Sylveco na targach kosmetycznych i jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu jeszcze nie widziałam :) Na razie mam jedynie peeling Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.